Chiudi annunziu

Ancu l'intruduzioni di u mudellu Galaxy A5 (2018) ancora relativamente luntanu è sapemu pocu infurmazione nantu à questu, certi pruduttori chinesi di casi di smartphone sò digià in u chjaru. I casi sò cuminciati à apparisce in Internet, chì, sicondu i pruduttori, deve esse adattatu à u prossimu A5. E, sicuru, palesanu assai.

L'imballu, o se vulete a rapprisintazioni gràfica di questu chì i pruduttori utilizanu, cunfirma a visualizazione Infinity chì avemu infurmatu di qualchì ghjornu fà. Nantu à a parte posteriore di a copertina, truveremu un cut-out piuttostu grande per a camera cù u sensoru di impronte digitali, chì serà spustatu à u spinu di u telefunu precisamente per via di a visualizazione senza frame. E speculazioni nantu à un buttone fisicu per lancià Bixby sò ancu cunfirmati da i pruduttori cù u so imballaggio. Inoltre, u telefunu deve avè 4 GB di RAM, un processore EXynos 7885 è 32 GB di spaziu di almacenamiento.

In ogni modu, pigliamu sta infurmazione cù un granu di salinu. Ancu s'ellu hè pussibule chì i pruduttori di imballaggi chinesi sò un pocu più vicinu à a fonte di l'infurmazioni, ùn pudemu micca scumessa nantu à questu, sicuru. Per d 'altra banda, ci vole à ricunnosce chì uni pochi di fughe precise sò in realtà apparsu grazia à elli in l'ultimi anni. Dopu tuttu, a dimensione è u locu di a camera nantu à l'iPhone X di questu annu hè statu revelatu uni pochi mesi fà grazia à un fabricatore di smartphone simili. Tuttavia, lascemu stupiti, ùn ci hè più nunda per noi.

Galaxy A5 2018 FB

U più lettu d'oghje

.