Chiudi annunziu

Pocu pocu fà, avemu infurmatu chì Samsung hà decisu di cambià a so filusufìa per a produzzione di televisioni. Sicondu ellu, u megliu di a tecnulugia OLED hè daretu à questu, è i televisori QLED chì i Sudcoreani cercanu di spinghje in e famiglie ordinarie ùn sò ancu micca u veru affare. Hè per quessa chì Samsung hà decisu di fà un passu audace - per scumessa tuttu nantu à a nova tecnulugia microLED.

Samsung hà digià travagliatu nantu à a tecnulugia microLED, chì deve migliurà micca solu i TV in u futuru. In ogni casu, u travagliu ùn hè micca sempre in cunfurmità cù l'aspettattivi è tuttu u prucessu pigghia un tempu senza precedente. In ogni casu, secondu l'ultimi rapporti, i Coreani di u Sud anu decisu d'investisce ancu più in u prughjettu di sviluppà l'alternativa ghjusta chì risponde à i so bisogni è ùn saria micca cumplicatu di fabricazione. Sò i prublemi tecnichi di stu tipu chì presuntamente tenenu Samsung, è hè solu per elli chì ùn anu micca ancu implementatu microLED in i so televisori. In ogni casu, s'ellu riesce in stu passu, hè solu questione di tempu prima ch'ellu ci prisenta i primi rondini.

Eccu ciò chì pare un TV QLED:

U mercatu di TV hè cambiatu

Samsung averia bisognu di u salinu per riesce. L'industria di a televisione hè slipping through his dits, è solu un impulsu in forma di televisione chì stunisce u mondu pò aiutà. I televisori OLED ùn attraenu più a ghjente è cascanu in l'obliu annu dopu annu. Per esempiu, dapoi u 2015, a quota di u mercatu di TV OLED di Samsung hè cascata da 57% à solu 20%. Questu hè statu causatu, frà altri cose, da a TV OLED di LG, chì offre à i so utilizatori una maghjina veramente d'alta qualità chì, sicondu tutte l'infurmazioni dispunibili, ancu u QLED di Samsung ùn pò micca cumpete in vendita.

Forsi Samsung ùn hà micca mancatu u trenu in questu sensu è i televisori microLED chjappà di novu in u mondu. Dopu tuttu, questu hè aspittatu da una cumpagnia di questa dimensione.

Samsung TV FB

Surghjente: sammobile

U più lettu d'oghje

.