Chiudi annunziu

U giant sudcoreanu hà prisentatu eri duie innovazioni assai interessanti in a so cartera. Questu hè un duo di novi sensori di càmera cù una risoluzione di 12 è 24 Mpx. Immediatamente dopu a presentazione, ci sò stati speculazioni chì avemu trattatu di cumpunenti per u prossimu Galaxy S9.

I tiurii chì a novità serà parte di u novu S9 sò abbastanza plaussible. U sensoru 12 Mpx deve avè paràmetri ligeramente megliu cà u so predecessore in i mudelli Note8 o S8. Grazie à e so dimensioni, si metteranu ancu perfettamente in u modulu per una camera dual, chì Samsung hè ancu presuntamente preparatu per u so S9. A grande attrazione di u novu sensoru hè ancu u focu ultrasonicu, chì deve catapultà a nova camera à a pusizione di a megliu camera in un smartphone. In ogni casu, sta pusizione hè avà occupata da u novu Google Pixel 2, chì, secondu l'infurmazioni dispunibili, duverebbe avè un sensor abbastanza simili.

registrazione s9

U sicondu sensoru di 24 Mpx deve esse sorprendentemente chjucu malgradu a so alta risuluzione, per quessa, deve esse facilmente inseritu in i mudelli più sottili. Tuttavia, hè difficiule di dì ciò chì Samsung intende di fà cù questu in u futuru. In u sviluppu di a camera dual per u S9, per via di u tempu chì resta finu à a presentazione, ùn hà micca scumessa nantu à questu è preferisce piglià a strada ch'ellu hà digià fattu qualchì tempu fà cù u mudellu Note8. Tuttavia, lasciamu esse surprised, à a fine tuttu pò esse cumplitamenti diversu.

Galaxy S9 concept Metti Farhang FB

Surghjente: phonearena

U più lettu d'oghje

.