Chiudi annunziu

Presentazione di u novu Samsung Galaxy U S9 s'avvicina lentamente, ma sicuru, è questu significa solu una cosa - a freccia di tutti i tipi di fughe chì revelanu assai nantu à u telefuninu imminente s'intensifica. Per esempiu, apparsu pocu tempu fà informace, chì indicanu chì u novu S9 avarà un sensoru 3D per una prutezzione assai megliu quandu si sblocca cù una scansione di faccia.

U mudellu di questu annu Galaxy In più di u lettore di impronte digitali, u S8 hà ancu una scansione di a retina è a faccia, ma sicondu certi esperti, a tecnulugia ùn hè micca à un livellu chì l'utilizatore pò cunfidendu XNUMX%. Cum'è una alternativa più sicura, pudete aduprà u lettore di impronte digitali situatu in u spinu di u telefunu, chì, però, sicondu parechji utilizatori, hè abbastanza impraticatu per via di a so situazione. Allora hè probabilmente u tempu di perfezziona a vostra autentificazione faciale.

Cuncettu Galaxy S9:

Tuttavia, sicondu i rapporti da a Cina, anu digià travagliatu annantu à questu vennari. Sicondu i fonti, deve esse una tecnulugia simili à u sistema TrueDepth chì hà introduttu questu annu Apple à u vostru iPhone X. Tuttavia, postu chì a so pruduzzione hè abbastanza esigenti è i fornituri ùn anu mancu riesciutu à furnisce elli stessi Apple, Samsung hà da vene cun una alternativa di qualità, chì hè un veru dulore datu a pressione di u tempu. Tuttavia, si dice chì hà digià parzialmente successu.

U lettore di impronte digitali sparirà?

Tuttavia, se Samsung perfeziona a so scansione di a faccia, probabilmente significherà a rimuzione di u lettore di impronte digitali posteriore. Hè un passu abbastanza logicu, ma da l'altra banda hè abbastanza risicatu. Se a tecnulugia hà fiascatu, tutta a serie S9 seria un flop. L'integrazione di u lettore di impronte digitali in a visualizazione hè dunque cunsiderata. Tuttavia, sicondu l'infurmazioni dispunibuli, ùn hè ancu cumplettamente prontu è Samsung pensa à aduprà finu à u mudellu Note9. Ancu in questu, però, ùn averia micca da cumparisce in u showdown finale per via di a scansione facciale d'alta qualità. Allora semu sorpresi da ciò chì i Coreani di u Sud anu in riserva per noi.

samsung-galayx-s8-facial-recognition FBjpg

Surghjente: sammobile

U più lettu d'oghje

.