Chiudi annunziu

Ancu s'ellu pò pare chì u Samsung di Corea di u Sud hà avutu successu in l'ultimu annu è praticamenti nunda ùn l'inchiesta, u cuntrariu hè veru. Malgradu u futuru promettente, a so dirigenza si disintegra lentamente, è dopu à u casu di corruzzione di unu di i più alti rapprisintanti di stu giant tecnologicu, una altra figura assai impurtante abbanduneghja a cumpagnia.

U vicepresidentu di a cumpagnia Oh-Hyun Kwon, chì finu à avà era classificatu trà i trè omi più influenti in Samsung, hà annunziatu a so dimissioni. Sicondu e so parolle, vole à fà spaziu per u sangue di u ghjovanu cù a so mossa, chì deve esse capace di risponde megliu à l'industria di a tecnulugia chì si sviluppa rapidamente è stabilisce a direzzione in questu. Ellu stessu, invece, sparirà cumplettamente da Samsung è si dice chì ùn dumandà micca per altri posti.

"Hè qualcosa chì aghju pensatu per un bellu pezzu. Ùn era micca una decisione faciule, ma mi sentu chì ùn possu più posponà ", hà dettu Kwon nantu à a so partenza.

A sucetà passa in i tempi di prosperità 

Ancu s'è a partenza di unu di i membri più impurtanti di a gestione hè un colpu dispiacevule per Samsung, deve esse ricunnisciutu chì Kwon ùn puderia micca sceltu un tempu megliu per lascià. Cum'è l'aghju digià scrittu in u paràgrafu di apertura, u giant sudcoreanu hè veramente un tempu d'oru. Sicondu i rapporti finu à avà da diverse cumpagnie analitiche, u terzu trimestre di u 2017 hà purtatu un rispettabile 14,5 trilioni di vinti à e casse di Samsung, chì hè circa 280 miliardi di corone. Questu hè principarmenti dovutu à i chips, u prezzu di quale hè sbulicatu in l'ultimi mesi.

Tuttavia, malgradu i risultati promettenti, Samsung hà temperatu u so entusiasmu. Hè cuscente chì, ancu s'è i prufitti sò grandi, sò piuttostu i frutti di investimenti è decisioni più vechji. In ogni casu, u mutore chì assicurassi un futuru brillanti per a cumpagnia ùn hè ancu in l'orizzonte, è questu preoccupa un pocu a gestione di Samsung. Speremu, in u futuru, ùn ci sarà micca una caduta significativa è i Sudcoreani cuntinueghjanu à classificà trà i primi di l'industria tecnologica.

Kwon-Oh-hyun-samsung FB

Surghjente: sammobile, nutizie

U più lettu d'oghje

.