Chiudi annunziu

Per a prima volta in a storia, Seznam.cz va oltre e fruntiere di a Repubblica Ceca cù a so nova mappa. Offrerà à e persone una applicazione mobile in lingua straniera Carte di u ventu. L'attuale numero unu di l'internet cecu hà sviluppatu una applicazione user-friendly chì hè destinata principalmente à i turisti stranieri. Offrerà una orientazione faciule in ogni locu in u mondu, ancu senza una cunnessione Internet. Senza questu, e persone in l'applicazione ponu cercà o pianificà un viaghju à pedi, in bicicletta o in vittura in a mappa scaricata. Inoltre, a navigazione pensata per tutti i modi di trasportu citati li portarà in lochi interessanti in u circondu. Windy Maps offre avà tuttu questu cumplettamente gratuitu à i pruprietarii di telefoni cù sistemi operativi Android a iOS.

[appbox googleplay simple cz.seznam.windymaps]

Ricerca, pianificazione è navigazione micca solu offline, ma ancu in inglese

Dopu à u serviziu pupulare mapy.cz, chì più di un milione di persone utilizanu ogni ghjornu via computer o telefuninu, Seznam.cz introduce una applicazione mobile Carte di u ventu.

"L'impetu per a creazione di Windy Maps per noi era un feedback da e persone stesse. In più di e dumande ceche, avemu ancu cuminciatu à riceve un enorme aumentu di e dumande in lingua straniera. Questu ci hà purtatu à l'idea di creà carte turistiche chì pudemu mette à a disposizione di e persone di tuttu u mondu in lingua inglese. Per a prima volta, offremu a ricerca, a pianificazione è a navigazione chì funziona ancu senza una cunnessione Internet in una lingua diversa da u cecu. Inoltre, a navigazione hè ancu pensata per i vitture è pudete sceglie s'ellu duverebbe piglià per una strada più corta o più veloce, simile à cumu sceglite nantu à una bicicletta s'ellu vulete guidà nantu à e strade o andà in una avventura off-road. " clarifica Jakub Faifer, capu di produttu di Mapy.cz.

Windy Maps offre à l'utilizatori l'opzioni per cercà lochi attraenti in u circondu o furnisce cunsiglii per viaghji interessanti, sia à pedi, in bicicletta o in vittura. Hè senza dì chì ricumandà i ristoranti, alberghi o fermate di trasportu publicu più vicini hè ancu una materia di sicuru. Per un usu praticu, hè pussibule di scaricà carte offline di u mondu per paese individuale, per i paesi cù dati estensivi, solu e regioni ponu esse selezziunate. Simile à u casu cù l'applicazione Mapy.cz, a ghjente pò salvà solu una zona specifica à u so telefuninu in ogni locu in u mondu induve andà in i so viaghji.

Carte di u ventu android iOS

I dati più aghjurnati à u livellu mundiale

Sia chì i turisti stranieri vanu in un viaghju d'affari in a Repubblica Ceca, per esempiu, o decidenu di fà un viaghju intornu à u mondu, cù l'applicazione mobile offline Windy Maps si trovanu assai rapidamente è ùn si perderanu di sicuru. Simile à Mapy.cz, Windy Maps usa u listessu fondu di carta è dati. Grazie à questu, ponu cumplementari l'altri è cusì furnisce e persone cun dati ancu megliu. Ùn sò solu i materiali cartografichi di tutti i paesi in u mondu (eccettu a Repubblica Ceca è a Slovacchia) basati nantu à e dati da Open Street Map (OSM), ma l'applicazione usa ancu altre carte. dati aperti publicamente dispunibili quale tecnulugii. Un esempiu hè l'usu di dati da una enciclopedia in linea Wikipedia, chì serà mostratu à e persone in punti d'interessu specifichi nantu à a mappa, o Wikidata, chì permettenu a traduzzione rapida di l'infurmazioni da Wikipedia in a lingua desiderata, per esempiu. "Importendu queste dati in a nostra app, offremu à e persone precise informace classe mundiale "zoom in su Faifer. È aghjusta: "Hè una materia di sicuru per noi chì quandu avemu piglià infurmazione da dati cumunità è informace, rimettimu qualcosa. I nostri cartografi liganu i dati OSM precisamente cù informacemè da Wikipedia. Allora correghjanu ancu l'errori riportati o autodetectati in documenti è simili in a basa di dati OSM. In più, avemu Windy Maps per i turisti di tuttu u mondu completamente gratis."

In più di questi dati, Windy Maps usa ancu dati di u calendariu in i paesi è e cità chì l'offrenu in formati aperti leggibili da a macchina. Dunque, cù Windy Maps in Londra, a ghjente ampara micca solu informace nantu à u Big Ben, ma ponu ancu sapè cumu ghjunghje in trasportu publicu grazie funzione di pianificazione è cunnette Windy Maps à l'applicazione Time tables. "Avemu ancu aduprà u fattu chì certi dati nantu à l'orari in destinazioni mundiali sò dispunibuli publicamente nantu à u nostru serviziu di orari. Aghjunghjemu gradualmente più è più cità induve pudete pianificà convenientemente u vostru viaghju in trasportu publicu. È ùn vedemu nisuna ragione per ùn offre micca i stessi dati à i turisti stranieri in inglese in l'applicazione Windy Maps,", aghjusta Jan Stepan, capu di produttu in Seznam.cz, chì in u squadra di a mappa hè incaricatu, frà altre cose, Time tables.

Ma a squadra di Windy Maps ùn usa micca solu dati aperti. Hè ancu à circà partenarii chì e so dati faciliteranu u viaghju di i turisti. Hè per quessa chì i creatori di Windy Maps anu accunsentutu cù u portale di riservazione per cunsiglià l'alloghju più adattatu Booking.com è apparirà prestu in l'applicazione informace circa e 1 opzioni di alloghju offerte in 476 paesi è territorii.  "Semu felici d'avè trovu un cumpagnu ancu per u segmentu di l'alloghju, chì hè veramente variabile. Grazie à Booking.com, offreremu dati pertinenti è à u stessu tempu espansione a gamma di funzioni chì a ghjente pò aduprà. cunclude Faifer. Altri partenariati simili arricchisceranu gradualmente l'applicazione Windy Maps cù dati.

foto di carte ventu

Da i piani futuri, pudemu revelà chì Windy Maps anderà assai più in là cù capacità di pianificazione di viaghju offline. Si concentrerà principalmente à arricchisce e rotte individuali cù dati reali da a cumunità turistica glubale.

"L'applicazione mobile Windy Maps hà ambizioni di furnisceà e persone di tuttu u mondu cum'è cumpletu è detallatu pussibule informace, chì vene in praticà ogni volta chì site in strada. Ricumandemu à tutti u megliu di u circondu di u puntu sceltu o locu induve si trovanu, tenendu in contu e so preferenze. Tuttu chistu senza bisognu di una cunnessione Internet. À u principiu, cuntemu soprattuttu nantu à a diffusione biologica grazia à u sustegnu trà a cumunità windy.com. Inizialmente, aspittemu di usà principarmenti in i paesi cù un forte turismu, secondu l'interessu è a risposta di e persone, videremu cumu cuntinuemu à sviluppà o sustene u serviziu ". cuncludi Martin Fuchs, chì cum'è direttore di produttu di Seznam.cz hà supervisatu u sviluppu di l'applicazione Windy Maps.

A nova applicazione hè dispunibule nantu à tutti i telefunini cù sistemi operativi Android a iOS in lingua inglese. Ulteriori mutazioni di lingua è dispunibilità per i dispositi cù Windows 10 è navigatori web.

Windy Maps FB

U più lettu d'oghje

.