Chiudi annunziu

A camera in un telefuninu hè abbastanza utile in questi ghjorni. Samsung hà avanzatu considerablemente in questa direzzione cù u lanciu di i so flagships Galaxy S7 è S8. Ma chì si ferma di travaglià per voi?

In l'ultimi mesi, i casi di lagnanza cù a camera posteriore, in particulare cù l'enfasi, cumincianu à aumentà. Questu hè principalmente manifestatu quandu a camera hè attivata, quandu l'imaghjini resta sfocata è ùn pò micca esse focu in ogni modu. Ancu accende è spegne a camera ripetutamente o toccu delicatamente intornu aiuta. Ne segue chì serà un difettu meccanicu. Ùn ci hè bisognu di fà un resettore di fabbrica perchè ùn importa micca.

U mutivu?

Sicondu e fonti non ufficiali, l'excessive shaking or dropping of the phone could be the reason for this error. Questu hè quandu u mecanismu di focusu puderia esse dannatu. Siccomu a custruzzione di a camera hè cusì miniatura, puderia micca esse fora di quistione. Samsung ùn hà ancu cummentatu ufficialmente nantu à sti prublemi.

Una aghjurnazione hè stata liberata recentemente chì risolve i prublemi di càmera, ma micca abbastanza. Sapemu da l'experientia di l'utilizatori chì u prublema pò esse eliminata permanentemente solu rimpiazzendu a camera difettu, quandu i prublemi ùn sò più. In l'eventu chì stu prublema si manifesta in una intensità più alta, hè una bona idea di visità un centru di serviziu autorizatu, induve stu prublema serà verificatu è eliminatu.

Sè avete avutu un fastidiu simili cù stu mudellu particulari è stu bug, pudete sparte in i cumenti.

samsung-galaxy-s8-review-21

U più lettu d'oghje

.