Chiudi annunziu

À a fine di e vacanze, Samsung hà dimustratu, frà altre cose, a seconda generazione di i so cuffie Gear IconX completamente wireless. Tuttavia, ùn offre micca solu un disignu pocu mudificatu è funzioni novi, ma ancu una vita di bateria significativamente megliu, chì era a più grande malatie di a prima versione. L'auriculare saranu in vendita in Novembre à un prezzu di CZK 5. È precisamente in risposta à l'avvicinamentu di l'iniziu di vendita, Samsung hà avà publicatu un novu video in quale mette in risaltu a maiò parte di e nutizie è e funzioni interessanti.

Foto reali di u novu Gear IconX da SamMobile a Phonearena:

Per esempiu, avemu amparate quantu faciule serà di accoppià l'IconX cù i telefoni novi da Samsung - basta apre a scatula è cliccate uni pochi di volte in u telefunu in l'applicazione apprupriata. L'auriculare sò pronti in pocu tempu, cusì pudete mette in l'arechje. Pudete ancu registrà musica à traversu u telefunu à l'auriculare, ma avete bisognu di utilizà un cable, un riduttore è un casu di novu. Ma allora pudete andà per una corsa cù Gear IconX è ascolta e vostre canzoni preferite mentre fate, senza avè da portà u vostru telefunu.

À a fine di u video, Samsung mostra ancu gesti di toccu per cuntrullà a riproduzione di canzone è u cuntrollu di u voluminu. In una manera simile, a furmazione pò esse attivata, chì vi incuraghjenu à un ritmu più veloce durante u sportu cù a musica.

Samsung Gear IconX 2 FB

U più lettu d'oghje

.