Chiudi annunziu

Pudete avè registratu uni pochi d'anni fà chì chrome Apple Watch u braccialettu Simband da Samsung hà ancu colpitu u mercatu di l'elettronica wearable. Stu dispusitivu spiciali, studded incù parechji sensors, misurata prissioni sanguigna, a temperatura di a pelle, a pruduzzione di sudore, u voluminu di sangue, a freccia cardiaca, è una mansa di altre funzioni vitali. Per Apple Watch, chì offriva ancu uni pochi di funzioni simili, ùn era micca cuncurrente è sparì da i scaffali. Ma micca per bè.

Dopu chì u Simband hè sparitu da a linea è a linea Gear hà cuminciatu à piglià, tutti i fanali pensanu chì Samsung l'avia priurità in u modu di l'elettronica wearable. Tuttavia, sicondu l'ultime informazioni, certe funziunalità di Simband sò sempre sviluppate in l'attellu di Samsung è sò prubabilmente apparsu in certi dispositi prestu.

U largu usu

Sicondu l'infurmazioni direttamente da l'intestione di u dipartimentu di Samsung, chì si cuncentra nantu à a mappa digitale di e funzioni di salute, hà travagliatu annantu à un prughjettu per parechji anni, u risultatu di quale deve esse un tipu di "voce di u corpu" da quale pudemu. leghje guasi tutta l'anamnesi di una persona. Di sicuru, questu aiuterà significativamente a cura di a salute umana à longu andà.

Si dice chì a cumpagnia travaglia cù parechji prufessiunali di a salute chì duveranu sintonizà u pruduttu à a perfezione. U pianu hè di utilizà Simband per una larga gamma di prucessi monitorati. L'idea di studià l'autismu o e malatie cardiache hè ancu in ghjocu. Tuttavia, semu sorpresi da ciò chì Samsung ci darà à a fine. Tuttavia, ùn hè ancu prontu à sparte i dettagli nantu à u prugettu.

samsung simband fb

Surghjente: sammobile

U più lettu d'oghje

.