Chiudi annunziu

Hè passatu esattamente un mese da quandu avemu introduttu un parlante assai interessante Riva Arena, chì offre una sperienza musicale relativamente senza compromessi in a categuria data. Quandu u so fratellu maiò chjamatu Festival hè ancu ghjuntu à a nostra redazione, era chjaru chì ùn saria micca faciule dopu à u successu di Arena. Cù un tag di prezzu chì duppià quellu di u mudellu di basa Riva Arena è ancu duppià a dimensione, pudete solu aspittà duppià a qualità. Dunque, senza più preghjudiziu, vedimu s'ellu ci sarà veramente da vede è Festival resisterà à a nostra rivista è à u so fratellu minore Arena.

Riva Festival hè un parlante multi-stanza cù opzioni di cunnessione virtualmente illimitate. À u primu sguardu, u parlante stessu ùn hè nunda di spiciali in quantu à u disignu, ma si apre a tappa stessa, truverete chì hè custituitu da un core di lignu, in quale 10 parlanti ADX sò disposti, chì assicuranu chì u sonu riempia tuttu u sonu. stanza, ancu s'è vo aduprate solu un parlante, eliminanu a sensazione chì a musica vene da un solu locu in a stanza, chì pudete detect in modu affidabile ancu cù l'ochji chjusi. U core di lignu cù i parlanti hè allora cupertu da plastica indurita d'alta qualità, è ciò chì certamenti vi piacerà, malgradu u fattu chì questu parlante dominarà u vostru salottu invece di u vostru giardinu hè a so resistenza à spruzzi d'acqua. In cima truverete cuntrolli dotati di simboli Braille, è in u spinu truverete una seria di porti. U parlante hè inusualmente pesante ancu per e so dimensioni relativamente grande, pisendu quasi 6,5 kilogrammi, è a custruzzione dà una impressione assai alta qualità à u primu è secondu sguardu.

Riva Festival

Grazie à elli, in combinazione cù e tecnulugia wireless, ùn truverete micca l'opzione di cunnette una fonte di sonu chì mancava quì. In quantu à l'opzioni wireless, pudete aduprà Wi-Fi, DLNA, AirPlay™ è Bluetooth®, è per e cunnessione di cable pudete aduprà un connettore aux 3,5mm, un connettore USB è ancu un cable otticu. In generale, pudete cunnette tuttu ciò chì vulete à u parlante, sia in modu classicu sia in wireless. Riva pò travaglià in a vostra reta sia cum'è parte di un sistema AirPlay o s'ellu ci vole per qualchì mutivu speciale Android, dopu solu stabilisce tuttu cum'è Chromecast. U vantaghju di cunnette via Chromecast (aduprendu l'APP GoogleHome) hè l'abilità di accoppià parlanti in gruppi è ghjucà à questi gruppi utilizendu applicazioni chì supportanu ChromeCast, cum'è Spotify, Deezer, è simili. Utilizendu l'applicazione Riva Wand, pudete ancu sente a musica direttamente da u vostru servitore DLNA. À u listessu tempu, u parlante pò ghjucà musica finu à a qualità Hi-Res 24-bit / 192kHz, chì ùn hè micca esattamente standard per parlanti compacti cù un amplificatore integratu.

Ciò chì pò esse essenziale per alcuni hè u fattu chì u Riva Festival hè un parlante Multi-Room, chì significa chì pudete mette parechji parlanti intornu à l'appartamentu è facilmente scambià trà elli, mentre ascolta a canzone nantu à i parlanti mentre andate in modu fluidu. a casa o appartamentu stanze individuali, o sè vo avete una festa in casa, basta accende a musica in streaming da u vostru iPhone o Mac à tutti i parlanti in una volta. Sè vo vulete solu carricà u vostru dispusitivu direttamente da u parlante, avete l'opzione. Pudete carricà u vostru dispusitivu attraversu u USB integratu.

Ciò chì tutti chì leghjenu sta rivista aspettanu hè a qualità di u sonu. Tuttavia, sta volta hè abbastanza difficiule di ghjudicà, perchè assai dipende da a stanza in quale si sente u parlante è nantu à quale pad hè situatu. Se u mette nantu à u pianu in una stanza insonorizzata o acusticamente male, a qualità ùn serà micca guasi cum'è s'è vo sona una stanza enormosa è acusticamente bona. Di sicuru, questu hè veru di ogni parlante in u mondu, ma sta volta mi sentu chì hè veru micca duie volte, ma centu volte più di l'altri parlanti. Riva Festival hè una materia seria è hè abbastanza impurtante per percive cum'è tali. Cumprate un parlante high-end, almenu in a categuria data, è avete da piglià in contu chì, per chì a so qualità si distingue, hè estremamente impurtante di piazzallu currettamente. Hè l'ideale per acquistà veri pads per i parlanti, per esempiu di granitu o altre petra solida, è poi mette u Riva Festival nantu à elli, chì ùn serà micca un prublema grazia à i pads di gomma.

Se mette u parlante bè, uttene un sonu inusualmente equilibratu, chì supera a maiò parte di l'altri parlanti in a categuria data da un livellu. Sente u bassu quandu hè veramente utilizatu è quandu vulete sente, micca à un tonu più profondu cum'è certi parlanti. I medii è l'alti sò perfettamente equilibrati è s'è aghjunghje à questu u fattu chì u sonu litteralmente vi circonda, allora ùn hè micca un prublema per esse purtatu mentre ascolta è chjude l'ochji quì è quì è imaginate cumu sì in un veru cuncertu, l'atmosfera chì crea Riva Festival hè assai vicinu.

Riva Festival

Riva Festival hè sfarente da a maiò parte di i parlanti wireless classici, grazia à i so deci parlanti distribuiti in trè lati à un angolo di novanta gradi, da una banda, u fattu chì u sonu ùn vene micca da dui, ma solu un parlante hè parzialmente persu, chì Aghju un prublema fundamentale cù i parlanti Bluetooth è Multiroom più cumuni, ma u sonu pò ancu riempie tutta a stanza grazia à a tecnulugia Trillium. Questu indica chì u parlante hà un canali di manca è di diritta, chì sò sempre curati da un paru di parlanti à u latu drittu è manca, rispettivamente, è ancu un canale mono chì ghjoca da u centru, vale à dì di fronte à voi. In u risultatu, un stereo virtuale pò esse creatu in u spaziu, chì riempia tutta a stanza. Sì avete una stanza acusticamente bona, vi truverete di colpu à mezu à un cuncertu in diretta. Questu hè ancu aiutatu da u sonu equilibratu, chì ùn hè micca troppu artificiale, ma à u cuntrariu hà un ligeru toccu di club, ma veramente solu assai pocu. A basa di a filusufìa di a marca Riva hè di ripruduce u sonu cum'è l'artisti l'arregistranu, cù u minimu distorsione pussibule. U parlante furnisce a musica assai vivace è divertente, malgradu micca distorsioni a musica.

Sè vo circate di un parlante senza cumprumissu à quale pudete cunnette qualcosa è ogni volta chì pudete pensà in ogni modu chì pudete pensà, è à u stessu tempu vulete un sonu di qualità senza distorsione, allora u Riva Festival hè per voi. In ogni casu, ricordate chì questu hè un parlante chì ponu in modu affidabile in una stanza di 80 metri quadrati, è onestamente, sè vo avete un picculu uffiziu, pensu chì a Riva Arena serà abbastanza per voi, induve ùn avete micca da preoccupassi di induve. per mettelu. Pudete sente i dui altoparlanti in Brno in u magazinu à u ligame sottu è paragunate in quale infine investirete. Ch'ella sceglite una versione più chjuca o più grande, fate una grande scelta.

Riva Festival

U più lettu d'oghje

.