Chiudi annunziu

Google hà cuminciatu à pruvà a funzione di l'applicazioni istantanee in u so Play Store (App Instantaneu), chì vi permette di pruvà l'app prima di stallà veramente in u vostru telefunu. A novità permette cusì di sguardu rapidamente à l'applicazione è uttene una foto di s'ellu vale a pena scaricà.

A funzione Instant Apps hè veramente in i primi fasi di a prova, postu chì solu una manciata di app l'accumpagna attualmente. U sviluppatore hà da implementà a novità in a so applicazione, cusì per u mumentu solu i più grandi attori in l'affari principianu cù questu, chì attualmente include, per esempiu, u New York Times.

Se vulete pruvà a funzione nantu à u vostru telefunu, andate à l'App Store è cercate u ghjocu NYTimes - Cruciverba, cliccate per vede più infurmazione, è dopu appughjà u buttone Pruvate. Tuttavia, tenite in mente chì l'app istantanea ùn pò micca sustene alcuni telefoni. Duvete avè almenu Android 5.0 è poi dipende ancu da a risoluzione, u processatore è u paese in quale u telefunu hè statu acquistatu.

google-play-icon-closeup-1600x900x

U più lettu d'oghje

.