Chiudi annunziu

S'ellu ci hè qualcosa chì i fan di Samsung puderanu invidià u rivalu Apple, hè u so Apple Storie. I mecca di i prudutti di mela anu veramente un incantu incredibile chì irradia da quasi tuttu ciò chì ùn truverete micca in altrò. Di sicuru, Samsung Story hà ancu qualcosa in questu, ma ùn anu micca prubabilmente fà una tale impressione nantu à voi. Ma questu cambierà prestu.

Agenzia Bloomberg oghje publicatu un rapportu chì dice chì u travagliu hè presuntamente in corso nantu à a custruzzione di un santuariu per i prudutti Samsung in Londra. U spaziu gigante hè previstu di esse creatu in u novu centru cummerciale emergente in u distrittu di King's Cross. Suppone, duverebbe piglià un pianu sanu in u centru cummerciale.

Da l'infurmazioni dispunibili, segue chì un spaziu simili à u showroom in New York deve esse creatu in Londra. Samsung u discrive cum'è "un novu tipu di locu chì hè pienu di idee, sperienze è prudutti di punta". Allora vedemu se i so grandi piani sò fatti. Si deve esse fattu abbastanza prestu. I rapporti più ottimisti parlanu digià d'ottobre di l'annu prossimu. Dunque, semu sorpresi di cumu u prugettu tutale diventerà à a fine. In ogni casu, se u prughjettu riesce, hè sicuramente un tipu di viaghju interessante.

Coal Drops Yard

U più lettu d'oghje

.