Chiudi annunziu

Comunicatu di stampa: Unu di i prublemi maiò cù i telefoni smartphones in questi ghjorni hè sicuramente a vita di a bateria. Vuleriamu sempre chì a nostra bateria durà almenu un pocu di più, è a so scarica vene in u mumentu più inopportunu. Per quessa, hà righjuntu unu di i più alti ranchi imaginarii di Powerbank in u ranking di pupularità. Un bancu di energia hè una fonte più o menu portatile di "sucu" chì ti tira fora quandu hè necessariu è cunnette u vostru smartphone à questu. Oghje, i banche di putere ponu facilmente carricà u vostru smartphone da cinque à sei volte.

Elegante power bank di legnu premium in un disignu chjaru o scuru

U power bank premium hè fattu di dui materiali eleganti. A so parte più grande hè fatta di legnu è l'altra parte più chjuca (a parte più bassa di u bancu di putenza) hè fatta di metallu. A capacità di u power bank hè 4000 mAh. Grazie à u so design eccellente, stu bancu di putenza ùn serà certamente offensu cum'è un rigalu o un aghjuntu elegante à a vostra borsa o borsa. In media, pò carricà u vostru telefunu 2-3 volte (secondu a capacità di a bateria di u telefunu). Di sicuru, a scatula include ancu un cable di carica, chì hè utilizatu per carricà u bancu di energia. U LED nantu à a superficia di u powerbank vi mostra se u powerbank hè carricu è s'ellu hè carica u vostru telefunu.

banca di energia in vetru temperatu 2

U power bank hè furnitu in un imballaggio elegante è riciclabile. Allora s'è vo circate una fonte di energia di salvezza, u trasfurmazioni, a capacità è e capacità di stu bancu di energia premium sò solu ciò chì cercate.

Banca d'energia d'aluminiu cù alta capacità è corpu solidu

Se preferite a capacità à l'eleganza è u stile, u bancu di putenza di Choice vi piacerà sicuramente, chì pò facilmente carica u vostru telefunu finu à 6 volte (secondu a capacità di a bateria). U power bank hè particularmente adattatu per viaghji o riunioni d'affari. Quandu u disignu eleganti è mudernu si riuniscenu, u bancu di putenza Choice cù una capacità di 10400mAh hè creatu. U corpu d'aluminiu fattu da un pezzu integrale hè resistente à l'acqua, a corrosione è l'impatti minori.

L'alta capacità serà sopratuttu utile per viaghji, quandu a camera mette a più tensione nantu à a bateria. Pudete carricà ogni dispusitivu cù un cunnessu USB utilizendu una banca di energia. Pudete ricaricà u "sucu" in u bancu di energia cù un cunnessu micro USB classicu - u cable di carica hè inclusu in u pacchettu. U LED in u fondu vi informa di quantu hè carica u bancu di energia.

banca di energia in vetru temperatu 1

Sconto speciale per i lettori di Samsung Magazine

Sò interessatu in qualcunu di i banche di energia? Avemu un picculu rigalu per voi - 20% di scontu nantu à tuttu l'ordine cù a pussibilità di cullezzione persunale in a nostra tenda gratuitamente. Codice di sconto unicu: vetru 20 - Pudete applicà u codice di scontu quandu entra in a cesta in a buttrega elettronica in u primu passu.

Pudete truvà a tenda di mattoni è mortar à: Ostrovského 32, Praga 5, 150 00:

Power Bank di vetru temperatu in legnu

U più lettu d'oghje

.