Chiudi annunziu

In i ghjorni passati, avemu infurmatu nantu à u nostru situ web chì Samsung hè statu pocu focu annantu à u sviluppu di i so televisori. A so parte in stu mercatu hè cascatu incunificatu in l'ultimi mesi, è u giant sudcoreanu vole ripiglià. Tuttavia, sicondu l'ultimu rapportu da a Corea di u Sudu, pare chì sia in a strada bona.

Un missaghju publicatu da un situ web una novità, hè basatu annantu à l'affirmazioni chì, malgradu l'esodu di i clienti Samsung, a dumanda di TV high-end hè assai forte. È hè cù i migliuramenti è l'innuvazioni chì Samsung hè sviluppatu chì hà da vultà à u limelight di novu.

Un attore assai forte deve esse TV QLED, chì definitamente risponde à i requisiti per a più alta qualità. Tuttavia, postu chì Samsung li hà revelatu solu à u principiu di questu annu, ùn sò micca cusì diffusi in u mondu. Ma questu hè per cambià, secondu u rapportu. L'estimi più ottimisti parranu ancu di una parte assai decente di 10% di a vendita tutale di tutti i TV da Samsung, chì hè grande per un pruduttu di sta categuria di prezzu.

L'indagine nantu à quale hè basatu u rapportu hà ancu indicatu chì andaranu per una TV di 65 "o più grande. Allora i clienti prubabilmente ùn importa micca di spende assai soldi in una nova TV. Dopu tuttu, questu diventerà chjaru digià in i primi mesi di l'annu prossimu. L'indagine dichjara chì circa 40% di tali televisori grandi seranu venduti in questi mesi è u so prezzu serà almenu $ 2500 per pezzu. Allora semu sorpresu se Samsung riesce in questu à a fine. Tuttavia, ci hè ancu a pussibilità chì i televisori QLED seranu eliminati gradualmente è transizione liscia à a nova tecnulugia microLED più avanzata. In ogni casu, ùn hè micca stata cumpritamenti maestru è hè difficiule di dì quandu serà.

Samsung TV FB

U più lettu d'oghje

.