Chiudi annunziu

Comunicatu di stampa: Chì direzzione hà da piglià u mercatu di smartphone in 2018? Hè ciò chì passa quì. Sicondu un sondaghju da IDC - una cumpagnia di cunsulenza è analisi di punta in u campu di e tecnulugia di l'infurmazione è di a cumunicazione - pudemu avè una certa stampa. L'assunzione di vendita in una scala glubale parla di 1,8 miliardi di smartphones. In media, dapoi u 2013, guardemu una crescita annuale di 12,3%. È staremu cù i numeri per un tempu. Mentre u voluminu aumenterà, IDC dice chì u prezzu mediu diminuirà. Ellu aspetta ancu chì a parte Androidcascarà ligeramente da 80,2% à 77,6% di u mercatu glubale, à a spesa di a crescita di a dumanda di i dispositi Windows Phone.

In l'annu dopu, parechji smartphones interessanti seranu lanciati nantu à u mercatu. Forse hè per quessa chì valerà a pena di pianificà un altru investimentu in un smartphone. In u primu trimestre di ogni annu, Samsung porta u so numeru unu à u mercatu Galaxy È ùn serà micca sfarente in 2018. U rumore dice chì Galaxy E versioni S9 è S9 + ùn saranu micca assai diffirenti da i so predecessori in u disignu. A visualizazione Infinity resta, ma i cambiamenti ponu vene in forma di un sensoru di impronte digitali nascostu in a visualizazione, un processore più putente è l'ultime. Android 0 sistema operatore. Dopu tuttu, questi sò i tendenzi di tutti i telefoni intelligenti di u futuru. Accelerazione di l'azzione, chì serà ancu favurevule per i ghjucatori avid.

Sè vo site un fan di ghjochi Casinò muderni cum'è Queen Vegas Casino, o ghjucatori di tituli tradiziunali nantu à cunsole, vi truverete prestu nantu à una larga gamma di smartphones. U mercatu di i ghjoculi mobili ùn motiva micca solu i pruduttori di smartphones, ma ancu i sviluppatori di ghjoculi. Torna in 2016, ci sò stati rapporti chì Sony preparava a liberazione di parechji tituli di ghjocu PlayStation per smartphones in 2018. Hè una intenzione di cupià logicamente a cumpetizione - gaming giganti Nintendo. S'hè inclinatu in i ghjoculi mobili assai prima, è u so passu in a realtà aumentata cù u mega-hit Pokémon Go hà pagatu per ellu.

L'utilizatori anu grandi aspettative micca solu da a cumpagnia Apple, chì hà introduttu u flagship in a caduta di questu annu iPhone X. Samsung ùn riposate micca nantu à i vostri allori cù l'S8 è i fan di a marca ùn anu micca da preoccupassi di vene in cortu. In 2018, a cumpagnia si prepara à detonà una super carica in forma di smartphone plegable sottu a marca. Galaxy Notes. A nutizia hè stata annunziata da u presidente di Samsung Electronics, Koh Dong-jin, enfatizendu u fattu chì tuttu u so focus hè nantu à l'annu prossimu è u sviluppu di stu miraculu flexible. Koh hà dettu ancu chì ci sò ancu prublemi di sviluppu da superà. Tuttavia, ùn hà micca menzionatu chì i sfide chì Samsung hà da affruntà, è l'analisi suggerenu di novu chì a pruduzzione in massa di un smartphone plegable cù funzioni tecnulugiche di punta è un prufilu sottile durà un pocu di tempu.

caricatore wireless samsung fb

U più lettu d'oghje

.