Chiudi annunziu

Immaginate chì site tranquillamente nantu à l'aviò è pianu pianu versu a vostra destinazione. Tuttavia, di colpu, un assistente di volu si prisenta in u corridoiu, spinghjendu un carrettu davanti à ella. Ùn saria micca cusì inusual se u carrettu ùn era micca pienu di novi phablets Samsung Galaxy Nota 8 è l'assistente di volu ùn anu micca cuminciatu à dà li fora di u turchinu. Hè esattamente ciò chì hè accadutu pochi ghjorni fà à bordu di un aviò spagnolu.

A filiera spagnola di Samsung hà decisu d'urganizà un avvenimentu promozionale piuttostu interessante pochi ghjorni fà. Hà accunsentutu cù u so cumpagnu, a compagnia aerea Iberia, chì i so passageri riceveranu un rigalu per a publicità chì Iberia faci per u novu Note8. U giant sudcoreanu hà dunque sceltu unu di i voli domestici casuali è rigalatu tutti i 200 passageri cù a nova Nota 8.

Nota chì i telefoni sò permessi di novu in l'aviò

Tuttavia, u passu amichevule versu a compagnia aerea è i so passageri hà un altru significatu più profundo per Samsung. I mudelli Note7 di l'annu passatu ùn sò micca permessi à bordu di l'aviò per via di l'esplosione di batterie. U giant sudcoreanu prova cusì à dimustrà cù questu avvenimentu promozionale chì u Note8 hè una luce imaginaria à a fine di u tunelu è ùn ci hè micca bisognu di preoccupassi d'utilizà in ogni locu.

In ogni casu, s'è vo cuminciate à vola da avà cù a speranza chì a furtuna simile vi surriserà, avemu da disappointà. Sicondu l'infurmazioni dispunibili, era solu una campagna lucale è Samsung ùn hà micca pensatu di espansione in altri paesi in e settimane à vene. Per d 'altra banda, palesendulu, sguasserà una maravigliosa sorpresa.

200 passageri-galaxy-nota-8-h

Surghjente: sammobile

U più lettu d'oghje

.