Chiudi annunziu

Samsung hà introduttu una nova tableta Galaxy Tab Active2, chì impressionarà i clienti principalmente cù a so durabilità aumentata. Grazie à a certificazione MIL-STD-810, a tableta hè abbastanza resistente à a pressione aumentata, a temperatura, diversi ambienti, vibrazioni è cascate. Di sicuru, ci hè ancu a resistenza à l'acqua è a polvera di classe IP68, è ancu à i scossa quandu si cascanu da una altezza di 1,2 m cù a tappa protettiva chì hè inclusa in u pacchettu. A tableta offre ancu un modu di cuntrollu di u toccu mejoratu in guanti è in ambienti umidi. Inoltre, u disignu simplice è l'interfaccia permettenu chì u dispositivu sia tenutu è operatu cù una sola manu.

Cuncepitu cù l'ergonomia di u travagliu in mente, a tableta Samsung hà caratteristiche chì aumentanu a produtividade di l'utilizatori chì l'utilizanu à u travagliu, cumprese u novu S Pen avanzatu è populari per un cuntrollu precisu, 4 livelli di sensibilità à a pressione è Air Command. U S Pen hè IP096 resistente à l'acqua è à a polvera è pò esse usatu fora in a pioggia o in cundizioni umidi.

Galaxy A Tab Active2 offre ancu una camera frontale 5 Mpx mejorata è 8 Mpx posteriore cù focus automaticu. Da nutà ancu hè u novu sensore di impronte digitali è a funzione di ricunniscenza facciale, grazie à quale hè pussibule sbloccare u dispusitivu cù una sola manu. Grazie à u novu giroscopiu è sensori geomagnetichi, l'utilizatori ponu ancu prufittà di una quantità di funzioni da a categuria di a realtà aumentata.

A tableta hà ancu NFC. Dentru hè un processore octa-core Exynos 7870 cù un core clock di 1,6 GHz, chì hè supportatu da 3 GB di RAM. A visualizazione misura 8 inch cù una risoluzione di 1280 × 800 pixel. L'almacenamiento internu offre una capacità di 16 GB è pò esse allargatu cù carte microSD finu à 256 GB. A bateria rimpiazzabile cù una capacità di 4 mAh o u sistema operatore piacerà ancu Android 7.1

U dispusitivu sustene e rete LTE, hè facilmente è praticamente ricaricatu è hà opzioni di gestione di a bateria efficace. Hè senza dì chì u connettore POGO hè supportatu, grazia à quale pudete carricà parechje tablette simultaneamente, o l'utilizanu per cunnette un teclatu opzionale.

In a Repubblica Ceca, Galaxy A Tab Active2 serà in vendita à principiu di dicembre. I prezzi cumincianu à 11 CZK per a versione classica è u mudellu cù costi LTE 12 CZK.

 

 Samsung Galaxy Tab Active2
VISUALIZZA8,0″ WXGA TFT (1280 × 800)
CHIPSETSamsung Exynos 7870
Processore octa-core da 1,6 GHz
SUPPORT LTE LTE Cat. 6 (300 Mb/s)
MEMORIA3 GB + 16 GB
microSD finu à 256 GB
CAMERAPosteriore 8,0 Mpx AF, flash + frontale 5,0 Mpx
PORTIUSB 2.0 Type C, pin Pogo (carica è dati per a cunnessione di u teclatu)
SENSORIAccelerometru, Sensore di impronte digitali, Giroscopiu, Sensore geomagneticu, Sensor Hall, Sensore di prossimità, Sensore di luce RGB
CONNESSIONE WIRELESSWi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac (2,4 GHz + 5 GHz)
Wi-Fi Direct, Bluetooth 4.2, NFC
gPSGPS + GLONASS
DIMENSIONI, PESO127,6 x 214,7 x 9,9 mm, 415 g (Wi-Fi) / 419 g (LTE)
CAPACITÀ DI BATTERIA4 mAh, rimpiazzabile da l'utilizatori
OS/UPGRADEAndroid 7.1
EnduranceClasse IP68 resistenza à l'umidità è a polvera,
Resistenza à u choc in casu di caduta da una altezza di finu à 1,2 ms cù una copertura protettiva integrata,
MIL-STD-810G
maS Pen (certificazione IP68, 4 livelli di sensibilità, Air Command)
Sicurezza2.8

Ideale per cumpagnie

A squadra Samsung Mobile hà decisu di prumove a cooperazione aperta cù i partenarii per espansione a gamma di funzioni offerte da a tableta. Galaxy L'utilizatori di Tab Active2, chì avà includenu l'abilità di utilizà u sistema Maximo di IBM, cusì u dispusitivu supporta avà ancu e funzioni di gestione di l'assi è di u flussu di travagliu. Cumminendu e capacità avanzate di gestione di l'assi offerti da a suluzione di IBM cù altre funzioni supportate da a tableta, chì includenu l'integrazione di elementi biometrici, supportu per a visualizazione simultanea di parechje finestri nantu à u screnu di u dispusitivu, è a capacità di utilizà a S Pen, i travagliadori. guadagnà a capacità di realizà e so attività in l'ispezione è u mantenimentu di i dispositi assai più facilmente, indipendentemente da a cumplessità di l'ambiente in quale travaglianu.

"Per mezu di sta cullaburazione, IBM Maximo è Samsung Mobile B2B offrenu una soluzione per risponde à e dumande sempre cambiante di l'ambiente di l'impresa per i dispositi mobili cuncepiti per l'usu industriale, è furnisce i travagliadori in u campu cù novi strumenti sviluppati cù u so ambiente è i so compiti in mente, chì compie hà dettu Sanjay Brahmawar, direttore generale rispunsevuli di a piattaforma IBM Watson IoT Sales. "L'utilizatori puderanu realizà analisi chjave è attività direttamente in u campu, cum'è l'aghjurnamentu di i timesheets o cuntà l'articuli d'inventariu. Tuttu chistu in una interfaccia intuitiva è amichevule nantu à un dispositivu robustu è affidabile ".

Galaxy Grazie à a cullaburazione cù Gamber Johnson è Ram®Mounts, u Tab Active2 hè ancu equipatu di opzioni di muntatura prufessiunale per i veiculi cummerciale, a polizia è altri veiculi di l'infurzatori di a lege. A cullaburazione cù altri partenarii porta funzioni novi, cumprese a prutezzione di l'esplosione per l'industria petrolifera, gasosa è farmaceutica supportata da ECOM Instruments, scansione di codici a barre portatili Koamtac, casi Otterbox è tastiere robuste iKey portatili è in-vehicle.

Samsung Galaxy A Tab Active2 offre à l'imprese opzioni di sicurezza avanzate alimentate da a piattaforma Knox standard di l'industria di difesa è autentificazione biometrica cunvene, cumpresu un novu sensore di impronte digitali cù autentificazione sicura è ricunniscenza facciale per accessu mani libere.

 

Galaxy Tab Active2 FB

U più lettu d'oghje

.