Chiudi annunziu

U più vicinu hè l'intruduzione di u novu Galaxy S9, a più speculazione è "infurmazione sustinuta" apparisce nantu à cumu Samsung hà trattatu veramente u novu flagship. Unu di i più grandi punti d'interrogazione pende nantu à a suluzione di sensore di impronte digitali. Avemu infurmatu nantu à questu assai intensamente in l'ultimi ghjorni, è oghje ùn serà micca eccezzioni.

Sicondu l'ultimi rapporti da a Cina, Samsung hà iniziatu à travaglià nantu à un novu sensoru otticu di impronte digitali. Ancu s'ellu hà dimustratu per esse abbastanza imprecisu è facilmente ingannatu in u passatu, Samsung pò crede chì pò sintonizà à a perfezione. Inoltre, sta tecnulugia deve esse implementata in a visualizazione stessu, chì significaria una rivoluzione veramente solida. Tuttavia, deve esse admessu chì qualcosa simili hè statu ancu discutitu in u casu di u Note8 di l'annu passatu. Tuttavia, a realità era un pocu sfarente cum'è u risultatu è u sensoru apparsu novu nantu à u spinu di u telefunu.

Dopu tuttu, ancu u rapportu cinese cunsidereghja chì l'integrazione in a visualizazione hè assai improbabile è piuttostu scumessa nantu à un locu classicu vicinu à a camera o in un locu in un locu completamente diversu in u corpu di u telefunu. Tuttavia, spustà u lettore ùn saria micca una mala suluzione. Hè veru chì u lettore hè relativamente inconspicuous vicinu à a camera è ùn sguassate micca l'impressione generale di u spinu, mettendulu in un locu più accessibile in cumminazione cù una integrazione gestita brillanti in u spinu o in u latu di u telefunu ùn sguassate micca. a so bellezza, è cum'è un bonus silenziu l'utilizatori insatisfied chì dopu à l'anni sò chjamati per una mossa à u lettore di impronte digitali.

Scuprite u cuncettu cool di Samsung Galaxy S9:

A scansione di a faccia ombreghja l'impronta digitale classica

In generale, però, u rapportu suggerisce chì l'usu di Touch ID serà guasi innecessariu grazia à a tecnulugia di scansione faciale assai più precisa chì Samsung hà da travaglià. A precisione di u novu pruduttu serà veramente appellu à a maiò parte di l'utilizatori è seranu felici di alluntanassi da l'impronta classica nantu à u spinu di u telefunu. In ogni casu, questa supposizione hè cuntradita da a dichjarazione di l'analista di KGI, chì vedenu un putenziale solidu in u lettore di impronte digitali è dicenu chì Samsung a mette sottu à a visualizazione in u so telefunu. Tuttavia, sicondu elli, ùn serà micca u mudellu S9, ma u Note9. Samsung ùn saria micca sempre à a fine di u sviluppu? Difficile à dì.

In ogni casu, duvemu piglià tutti tali rapporti cun un granu considerableu di sali è ùn aghjunghje micca troppu pesu à elli. Tuttavia, postu chì i rapporti simili appariscenu abbastanza spessu è e fonti spessu parlanu in u stessu modu, forsi a vera forma Galaxy Ci si avvicina lentamente à u S9.

Galaxy S9 concept Metti Farhang FB

Surghjente: sammobile

U più lettu d'oghje

.