Chiudi annunziu

U più vicinu hè a presentazione di u novu smartphone Galaxy Semu S9, i più varii "verificati" saltanu fora à noi da parechji lochi informace" o fughe chì sò supposti per sbloccare tutti i sicreti di stu telefunu.

Avemu digià purtatu assai speculazioni simili, chì sò state o dite da fonti da l'Asia o rivelate da applicazioni di patenti. In ogni casu, in l'inundazione di tutte queste informazioni, pudete ancu imagine ciò chì hè novu Galaxy S9 à aspittà? Ùn hè micca? Allora i resi sottu à stu paràgrafu sò quelli adattati per voi.

Allora, site felice cù u disignu di u novu S9? Admettu chì l'aghju fattu è ùn saria micca pazza à tutti se Samsung ci presentava stu sguardu. Tuttavia, hè difficiule di dì s'ellu serà veramente u casu. Tuttavia, ùn simu micca troppu luntanu da a versione finale.

Hè praticamente chjaru chì Samsung ricorrerà una volta à u display Infinity, chì hà literalmente incantatu parechji di i so clienti fideli nantu à i novi flagships. A deviazione da ellu hè apparentemente fora di quistione. Nant'à i rende, pudete vede un restringimentu piuttostu radicale di i frames di visualizazione, chì pò ancu esse aspittatu in una misura più o menu. In ogni casu, hè difficiule di dì cumu a nova tecnulugia per a scanning di a faccia serà riflessa in questa questione, chì certamenti necessitarà un locu per i sensori sopra a visualizazione. In ogni casu, se Samsung riesce à minimizzà l'intera tecnulugia quant'è pussibule, frames simili ùn sò micca à tutti unrealistic.

A volta vi vede parechji cambiamenti 

Duvemu aspittà cambiamenti assai più grande in u spinu di u telefunu. Samsung Galaxy U S9 hà assai prubabilmente uttene una camera doppia modellata nantu à iPhones è u so fratellu Note8. Per d 'altra banda, u lettore di impronte digitali puderia sparisce, chì hè cunsideratu da parechji per esse un grande minus. Tuttavia, hè difficiule di dì s'ellu Samsung hà da ricurdà à sguassà cumplettamente cum'è Apple cù l'iPhone X, s'ellu riesce à spustà sottu à u display. Qualchi ghjorni fà, però, una patente apparsu chì cunfirma a pussibilità di un lettore di impronte digitali grazia à u cutout in u fondu di u display. In ogni casu, escluderaghju questu per via di a maximizazione di a visualizazione è a scansione di a faccia, chì deve esse veramente perfetta.

In ogni casu, u novu S9 serà certamente assai interessante. Ùn hè micca un sicretu chì Samsung vole cumpete direttamente cù l'iPhone premium X. In ogni casu, se i Sudcoreani anu da riesce, devenu creà un pruduttu veramente di prima classe. Tuttavia, lasciamu esse stupiti.

Galaxy- S9-lunette FB

Surghjente: phonearena

U più lettu d'oghje

.