Chiudi annunziu

Una di e cose più impurtanti chì i giganti tecnologichi anu bisognu di maestru per cunquistà u mondu cù i so prudutti hè di catturà in i grandi mercati in sviluppu. U so putere di compra hè veramente enormu è spessu ponu turnà e mani imaginarii di e scale in u vostru favore. Samsung hè successu cù sta strategia cù i so telefoni guasi in u mondu sanu. Tuttavia, ci sò mercati induve i primi prublemi cumincianu à apparisce.

Unu di i mercati "problematicu" hè ancu cuminciatu à esse in India. Ancu s'ellu Samsung hà duminatu questu per parechji anni, recentemente a so certa pusizione hè stata notevolmente indebolita. Questu hè principalmente dovutu à l'enorme cumpetizione di l'imprese cinesi chì offrenu i so telefoni cù un grande equipamentu à una frazzioni di u prezzu. Unu di elli hè u Cinese Xiaomi, chì hà pigliatu periculu cù Samsung in u terzu trimestre di questu annu.

Dati da Counterpoint mostra chì Samsung cuntinueghja à tene una grande parte di 23% di u mercatu indianu. Tuttavia, Xiaomi respira assai in u so spinu cù u so 22% è prubabilmente cunta l'ultimi ghjorni è mesi per un grande successu in a forma di superà u giant sudcoreanu.

samsung-xiaomi-india-709x540

Tuttavia, u successu di Xiaomi era più o menu prevedibile. A cumpagnia ùn face micca sicretu di e so ambizioni per diventà u più grande fabricatore di smartphones è e vendite chì hà in u mondu, cumpiendu rapidamente u so scopu. Solu per dà una idea, l'annu passatu a so parte in u mercatu mundiale era di circa sei per centu, questu annu hè per centu 22. S'è no vulemu fucalizza solu nantu à u mercatu indianu, truveremu chì trè di i cinque più venduti. smartphones sò mudelli Xiaomi. In cuntrastu, Samsung hà solu un telefunu in u top 5 ranking.

Allora videremu cumu si sviluppa tutta a battaglia di i giganti. Tuttavia, hè digià più o menu chjaru chì Samsung perderà u so capu in India. A quistione hè s'ellu Samsung pò seguità cun ellu o micca.

Xiomi-Mi-4-vs-Samsung-Galaxy-S5-05

U più lettu d'oghje

.