Chiudi annunziu

U boom di e prumuzioni, induve puderete vince una cosa preziosa per uni pochi di sparte in Facebook, hè lentamente, ma di sicuru, retrocede. Allora avemu decisu d'urganizà una cumpetizione per i lettori di a rivista Samsung, induve una volta serà abbastanza per cliccà uni pochi di volte è entre in u sorte per u Powerbank di legnu Premium, chì avemu prisentatu quì a settimana passata.

Quale è Cumu pò participà à a cumpetizione?

Più o menu ogni lettore di a rivista chì pussede un prufilu Facebook pò participà. Cum'è cusì Pagina Facebook Tvrzenysklo.cz è scrivite a risposta curretta à a quistione di u cuncorsu direttamente in i missaghji di a pagina: Quanti grammi pesa u Powerbank Premium Wooden ? Allora sparte u post cù a cumpetizione nantu à u vostru prufilu persunale. Tiraremu unu o dui vincitori da e risposte currette à a fine di a settimana, vale à dì dumenica 5 di nuvembre, chì seranu cuntattati via missaghji Facebook. Per a completezza, listeremu i nomi di i vincitori à a fine di stu articulu.

Picculu suggerimentu..

Pesu Powerbanks di legnu premium ùn avete micca à indovinà. Basta à leghje attentamente informace circa u pruduttu nantu à u situ web di e-shop. Per quelli chì ùn saranu micca tirati, avemu preparatu un cuponu di scontu lsa. Aduprate queste 3 lettere per uttene un Powerbank Premium cù un scontu di 20%! Inoltre, se decide di visità a nostra tenda di mattoni è mortar in Praga, in Ostrovského Street 32, Praga 5, uttene un scontu di 100 curone nantu à qualsiasi vetru temperatu protettivu cù u powerbank.

Aggiornamentu: Vašek Mlynář diventa u vincitore. Felicitazioni !

Power Bank di vetru temperatu in legnu

U più lettu d'oghje

.