Chiudi annunziu

Qualchi ghjorni fà vi avemu infurmatu chì prubabilmente vedemu un aghjurnamentu maiò di u sistema à u principiu di l'annu prossimu Android nantu à i telefoni Samsung. A so ultima versione 8.0 Oreo sbarcarà probabilmente nantu à i flagships di u giant sudcoreanu. Finu à avà, però, ùn avemu micca vistu cumu u sistema tutale, chì Samsung hà da mudificà facilmente per i so dispusitivi, serà simile. Tuttavia, grazia à e fughe di screenshot, sapemu digià questu.

L'utilizatore chì hà publicatu i screenshots nantu à Reddit dice chì venenu da a prova di u sistema in un Samsung Galaxy S8. Tuttavia, cum'è si pò vede da a screenshot, ùn si pò micca aspittà un grande cambiamentu. Comparatu à l'attuale Nougat, ùn hè micca significativamente sfarente, almenu in i schermi. Tuttavia, a camera, chì avà s'assumiglia à a v, pare avè ricivutu un redesign Galaxy Nota 8. In generale, l'ambiente pare un pocu più suave è più liscia in i screenshots.

Solu u tempu dirà s'ellu avemu da vede eventuali cambiamenti significativi in ​​u sistema. Per avà, vi tuccherà à fà cun uni pochi di screenshots da a nostra galleria sopra stu paràgrafu. Speremu chì ti piace l'ambiente almenu parzialmente è chì ti innamurà di ellu è di e so pochi funzioni novi.

Android 8.0 Oreo FB

Surghjente: sammobile

U più lettu d'oghje

.