Chiudi annunziu

In l'ultime settimane o mesi, avemu intesu parlà assai di a prossima generazione di a linea Galaxy A. À u principiu di uttrovi, per esempiu, noi anu scupertu, chì ancu sta serie cù mudelli mid-range hà da migliurà cù un display Infinity, chì hè finu à avà u privilegiu di solu a serie. Galaxy S è Nota. Allora vistu a luce di u ghjornu è u benchmark risultatu da Galaxy A7 (2018), chì palesa a dimensione di a memoria operativa di u telefunu. Ma avà avemu qualcosa assai più interessante - un sguardu cumpletu à ciò chì i novi "A" seranu.

I renditi di i telefoni chì venenu sò stati creati nantu à tutte l'infurmazioni dispunibili chì sò cunnisciuti nantu à i mudelli, è a so trasfurmazione hè stata di novu trattata da nimu altru ch'è u famosu leaker. @OnLeaks inseme cù un servitore straneru MySmartPrice. I renders, chì pudete vede in a galeria sottu, cunfirmanu l'absenza di un buttone di casa hardware, chì avia da andà per via di i frames minimi intornu à a visualizazione. U listessu scenariu ghjucatu in u casu Galaxy S8, S8 + è Nota 8. I buttoni seranu cusì novu software cù risposta haptic è reazione à pressing più forte.

In manu cù a rimuzione di u buttone di hardware, u lettore di impronte digitali tradiziunale avia da esse spustatu à u spinu di u telefunu. Comparatu à l'altri mudelli chì scontranu a stessa sorte, u Nimcén hè in u casu di una seria Galaxy È (2018) vedemu u lettore inusualmente sottu à a camera invece di vicinu à questu. A suluzione ùn pare micca male, ma si senti un pocu impraticable perchè u sensoru hè situatu horizontalmente. Tuttavia, videremu s'ellu serà un prublema in a finale.

Sicondu tutte l'infurmazioni, u spinu di i telefoni deve esse fattu di vetru è serà cumplementatu da frames di metallo (probabilmente d'aluminiu). Malgradu a speculazione, pare chì u buttone Bixby ùn serà micca aghjuntu à u corpu di i telefoni. Per d 'altra banda, avemu prubabilmente vede duie camere frontali, chì puderanu esse aduprate sia per un megliu ricunniscenza faciale o, più prubabilmente, per u modu di ritrattu per e foto selfie.

Nova linea Galaxy È cusì Galaxy A3 (2018), Galaxy A5 (2018) a Galaxy A7 (2018) serà prubabilmente prisentatu tradiziunale à u principiu di l'annu novu. I mudelli individuali differiscenu in taglia è equipamentu hardware.

Samsung Galaxy A5 Galaxy A7 2018 rendering FB

U più lettu d'oghje

.