Chiudi annunziu

Ancu s'ellu Samsung face assai bè finanziariamente è recentemente hà revelatu chì hà una volta di novu battutu u so record precedente cù e so vendite trimestrali, in certi mercati, probabilmente imagine chì i risultati sò assai megliu.

L'ultimu rapportu di a cumpagnia analitica Strategy Analytics indica chì i spedizioni di smartphone di u giant sudcoreanu in u terzu trimestre di u 2017 sò cadute ligeramente in i Stati Uniti, facendu più faciule per u rivale Apple per piglià u capu.

Sicondu l'analisi di a cumpagnia, i spedizioni di smartphones anu diminuitu ligeramente di menu di dui per centu cumparatu cù u trimestre precedente. Ancu cusì, Apple hà sappiutu mantene una quota di mercatu assai solida di 30,4%. U sicondu Samsung hà cunquistatu u mercatu americanu da 25,1%.

Samsung hè largamente daretu à u successu di Apple

Tuttavia, ùn pudemu micca esse sorpresu da u successu di Apple. Ancu a ghjente intornu à Tim Cook hà registratu prufitti veramente record è hà surprisatu parechji analisti cù 46,7 milioni di iPhone venduti in u mondu in l'ultimu trimestre. Ma sicondu l'estimi più ottimisti, i guadagni di Apple in questu trimestre sò solu un trampolinu per u prossimu trimestre. Questu serà riflettutu cumplettamente in a vendita di l'iPhone X premium, grazia à quale circa 84 miliardi di dollari duveranu affluisce in i casse di Apple. Tuttavia, Samsung, chì pruduce display OLED per i novi flagships d'Apple, chì sò descritti da parechji cum'è perfetti, avarà ancu prufitti solidi da elli.

Dunque, semu sorpresi di quantu e cumpagnie vanu in i prossimi mesi in quantu à a vendita di smartphones è se Samsung hà da pudè aumentà di novu a vendita di telefoni. In ogni casu, s'ellu vole mantene i so prufitti elevati, prubabilmente pruvà à fà per tutti i mezi dispunibili.

samsung-vs-Apple

Surghjente: 9to5mac

U più lettu d'oghje

.