Chiudi annunziu

Sembra l'intruduzione di u novu Samsung Galaxy U S9 hè veramente vicinu à noi da salti è limiti. In l'ultime settimane, avemu digià infurmatu parechje volte chì Samsung hè intensamente travagliatu nantu à u sviluppu di un novu flagship è vole presentà à u principiu di l'annu prossimu. In ogni casu, secondu l'ultimi rapporti da Corea di u Sud, pare chì u sviluppu hè praticamente finitu è ​​a produzzione di massa principia à principiu di dicembre.

À u fattu chì Samsung prova di cumpete cù u so vechju rivale u megliu pussibule accelerà u sviluppu di u so S9 Apple è u so iPhone X, senza dubbitu. You Mulateri Di L'di sicuru ùn truvà una ragione più logica perchè noi vi vede u successore di u grande S8 assai prestu. Ma a prissioni di u tempu chì l'ingegneri in Corea di u Sud anu trattatu ùn serà micca preghjudiziu à u risultatu? Sicondu tutte l'infurmazioni dispunibili, no.

A dimensione ùn cambia micca, ma l'extras seranu aghjuntu

L'annu dopu, Samsung attaccà à e dimensioni pruvati di S8, S8+ è Note8 di questu annu, chì i so utilizatori si sò innamurati, è li migliurà da uni pochi tacchi. AT Galaxy In più di una visualizazione allargata, u S9 hà ancu avè, per esempiu, una camera doppia, chì sapemu da u Note8 di questu annu, o una scansione facciale assai più precisa. Per d 'altra banda, e fonti escludenu l'implementazione di una scansione di impronte digitali sottu a visualizazione Infinity, chì ùn hè ancu cumpletu à u XNUMX%. Cusì, s'è vo site oppostu à u so locu nant'à u spinu di u telefonu, Samsung ùn vi piace ancu annu dopu.

A più grande attrazione serà senza dubbitu a camera

A camera duale deve esse a più grande attrazione per i fan di a marca sudcoreana. Sicondu tutti l'infurmazioni dispunibuli, Samsung si preoccupa veramente. Ancu l'iniziu iniziale di a produzzione si dice chì hè largamente dovutu à a cumplessità di a camera. U giant sudcoreanu prova cusì à eliminà e pussibuli difficultà di pruduzzione incontrate da quellu digià citatu Apple è u so iPhone Xs sò ancu in quantità relativamente corta in u mercatu mundiale per quessa.

Videmu ciò chì Samsung ci darà finalmente in primavera. Ancu s'è sicondu l'infurmazioni dispunibuli ùn pare micca una rivoluzione gigante, certamente avemu qualcosa per aspittà. Dopu tuttu, ancu perfezziunà i mudelli di questu annu puderia esse abbastanza per cumpete cù l'iPhone X. Tuttavia, a camera, una scansione di faccia megliu o un rendimentu assai più grande sottulinerà a qualità di u telefunu ancu di più.

Galaxy- S9-lunette FB

Surghjente: phonearena

U più lettu d'oghje

.