Chiudi annunziu

Sembra chì i pagamenti mobili sò diventati sempre più populari in u mondu. Questu hè pruvucatu da l'ultime nutizie da l'India distanti. Per via di a so dimensione, u mercatu hè un locu assai lucrativu per parechje cumpagnie di tecnulugia, induve a prumuzione hè equilibrata cù l'oru. È hè quì chì u serviziu di pagamentu Samsung Pay, secondu l'infurmazioni dispunibuli, s'avvia à piena velocità.

Web gadgets360 arrinisciutu a truvà fora chì un veru granni numaru di utilizatori sò pocu statu aghjustatu à l 'usu di u serviziu Samsung Pay. Ancu se stu metudu di pagamentu hè ghjuntu in l'India solu à u principiu di questu annu è à u principiu puderia esse usatu solu in uni pochi di telefoni, in pochi mesi hà righjuntu u cima di a lista di servizii di pagamentu mobile.

À l'iniziu di sittembri, Samsung si vantava d'avè circa mezzo milione d'utilizatori in India chì utilizanu u so metudu di pagamentu. Meno di un mesi dopu à l'annunziu, però, Samsung hà aghjustatu un altru milione. "L'aumentu di l'utilizatori chì utilizanu Samsung Pay hè statu veramente significativu", hà dettu u direttore di a filiera indiana di Samsung, cummentendu i grandi risultati.

U veru boom hè ancu da vene

Tuttavia, u più grande aumentu hè ancu da esse. I Sudcoreani ùn anu ancu assai partenarii chì sustene Samsung Pay. Tuttavia, sicondu l'ultime infurmazione, sò digià intensamente pruvatu à espansione u so imperu di partenarii è furnisce i so utilizatori cù a più larga gamma di opzioni per pagà cù u serviziu Samsung Pay. Allora hè solu una questione di tempu prima chì u supportu per stu serviziu diventa ancu più cumuni è l'utilizatori cumincianu à aduprà in una misura ancu più grande. Allora semu sorpresu cumu Samsung pò uttene u so serviziu di pagamentu. Hà un putenziale veramente decentu, almenu secondu i rapporti finu à avà.

samsung-pay-fb

U più lettu d'oghje

.