Chiudi annunziu

Comunicatu di stampa: In cuuperazione cù u magazinu in linea Gearbest, attualmente preparemu regularmente diversi eventi di scontu per voi, sia per i telefoni cellulari sia per diversi accessori è gadgets. In questu modu, vi damu cunsiglii micca solu nantu à i prudutti interessanti, ma ancu nantu à i rigali sottu à l'arbre di Natale. Oghje avemu preparatu un avvenimentu per cuffie interessanti è assequibili KZ ZS5.

ZS5 sò cuffie cablate classiche cù una lunghezza di 1,25 m. Sò cunnessi classicamente à traversu un cunnessu tradiziunale di 3,5 mm per l'auriculare, chì in questu casu hè in a forma di a lettera "L", perchè porta u vantaghju chì u cable ùn serà micca. esse dannatu à u connettore. Nant'à u filu, in particulare nantu à l'auriculare drittu, truverete un controller per mezu di quale hè pussibule di cambià i canti, pause o ripigliate a riproduzione, etc. L'unicu inconveniente hè chì ùn hà micca un microfonu.

Tuttavia, a cosa più interessante di l'auriculare sò chjaramente i so buttoni. Questi ùn sò micca solu metalli è plug, ma principalmente sò removable. chistu significa ca s'è per qualchi ragiuni u vostru cable o unu di i boli si dannatu, vi ponu facirmenti rimpiazzà unu di sti parti.

Tip: Se selezziunate l'opzione "Priority Line" quandu sceglite una spedizione, ùn pagherete micca l'imposta o l'imposta. GearBest pagherà tuttu per voi durante a spedizione. Se, per una certa ragione, u traspurtadore vole pagà unu di i tariffi dopu à voi, cuntattate solu dopu centru di sustegnu è tuttu vi sarà rimbursatu.

* U pruduttu hè cupartu da una garanzia di 1 annu. Se u pruduttu ghjunghje dannatu o completamente micca funziunale, pudete signalà in 7 ghjorni, dopu rinvià u pruduttu (a posta serà rimborsata) è GearBest vi mandarà un articulu completamente novu o rimborsà i vostri soldi. Pudete truvà più infurmazione nantu à a guaranzia è u pussibule ritornu di u pruduttu è soldi quì.

KZ ZS5 FB

U più lettu d'oghje

.