Chiudi annunziu

Uni pochi settimane fà, avemu infurmatu chì l'influenza di Samsung in u mercatu indianu di i telefoni intelligenti hè lentamente calata. È chì puderia esse assai cattiva nutizia per Samsung in avanti. U mercatu indianu hè unu di i più ricercati in u mondu, è duminendu, l'imprese ponu guadagnà un vantaghju enormu in a lotta per a supremazia generale in u mercatu globale.

U più grande cuncurrente di u giant sudcoreanu hè senza dubbitu u Xiaomi cinese. Hà inclusu l'India cù i so mudelli boni è assai putenti, chì sò assai populari cù a ghjente quì. L'interessu per elli hè ancu cusì grande chì Xiaomi facilmente superà a parte di Samsung di u mercatu indianu in i prossimi mesi. U giant sudcoreanu avia da cambià logicamente a so strategia di vendita.

I tagli di prezzi fermanu a crisa?

Sicondu l'ultime nutizie, Samsung hà intenzione di riduce i prezzi di alcuni di i so mudelli da un pocu per centu in un futuru vicinu è di pruduce novi mudelli per u mercatu lucale in modu chì ponu facilmente cumpete cù i telefoni Xiaomi in quantu à prezzu è prestazione, è ancu li superà in parechji manere. À u listessu tempu, Samsung vole aumentà i marghjini di vendita à i retailers, chì puderia rinfurzà ancu più a Samsungmania pianificata in India. Allora tene altre misure in a so manica se a mala situazione persiste.

Hè difficiuli di dì s'ellu l'Indiani piglianu a nova strategia di vendita è i telefoni sudcoreani cumincianu à sparisce di novu da i scaffali di i magazzini. Tuttavia, s'ellu ùn hè micca u casu, Samsung avarà un prublema veramente grande. Nta l'ultimi mesi, Xiaomi hà rinfurzatu tremendamente, è se a so rapida crescita cuntinua, Samsung puderia ancu attruverà parechji utilizatori chì sò sempre fideli à ellu à u so latu. Questu puderia infine significà a rimuzione di u giant sudcoreanu da u tronu glubale per i pruduttori di smartphone. È indovinà quale u rimpiazzà in u so postu attuale.

Samsung-Building-fb

Surghjente: sammobile

U più lettu d'oghje

.