Chiudi annunziu

In cuuperazione cù u magazinu in linea Gearbest, attualmente preparemu regularmente diversi eventi di scontu per voi, sia per i telefoni cellulari sia per diversi accessori è gadgets. In questu modu, vi damu cunsiglii micca solu nantu à i prudutti interessanti, ma ancu nantu à i rigali sottu à l'arbre di Natale. Oghje avemu preparatu un avvenimentu per smartphone Xiaomi Redmi 4X.

U Redmi 4X hè un smartphone di classa media bassa, ma piace cù u so equipamentu relativamente decentu, soprattuttu se tenete in contu u prezzu per quale pò esse acquistatu. In fronte, un display 5″ cù risoluzione HD (1280 x 720) hè sguassatu, sottu à quale ci sò trè buttuni sensori. Sopra a visualizazione, in più di i sensori classici, truvamu una camera di 5 megapixel. U lettore di impronte digitali hè oculatu nantu à u spinu, induve truvamu ancu una camera di 13 megapixel cù autofocus è flash.

Dentru u telefuninu ticks un processore Snapdragon 8 435-core cù un core clock di 1,4GHz è un core graficu Adreno 505, hè supportatu da 3GB di RAM è 32GB di almacenamiento, chì pò esse facilmente ampliatu finu à 128GB cù una carta microSD. hè utilizatu per u almacenamentu di dati. Sè necessariu, pudete inserisce una seconda carta SIM in u telefunu invece di a carta di memoria. A batteria allora vanta una capacità rispettabile di 4 mAh. Ci hè ancu Bluetooth 100, GPS, NFC è altri. L'interfaccia MIUI 4.2 hè pronta per l'utilizatori, vale à dì una superstruttura custruita Androidu.

Tip: Se selezziunate l'opzione "Priority Line" quandu sceglite una spedizione, ùn pagherete micca l'imposta o l'imposta. GearBest pagherà tuttu per voi durante a spedizione. Se, per una certa ragione, u traspurtadore vole pagà unu di i tariffi dopu à voi, cuntattate solu dopu centru di sustegnu è tuttu vi sarà rimbursatu.

Xiaomi Redmi 4X FB

* U pruduttu hè cupartu da una garanzia di 1 annu. Se u pruduttu ghjunghje dannatu o completamente micca funziunale, pudete signalà in 7 ghjorni, dopu rinvià u pruduttu (a posta serà rimborsata) è GearBest vi mandarà un articulu completamente novu o rimborsà i vostri soldi. Pudete truvà più infurmazione nantu à a guaranzia è u pussibule ritornu di u pruduttu è soldi quì.

U più lettu d'oghje

.