Chiudi annunziu

A settimana cù Black Friday hè finita oghje, cusì simu literalmente inundati di ogni tipu di avvenimenti è offerte da tutti i lati. U primu batch di grandi sconti hè stata lanciata da i GearBest, chì hà digià prezzi attrattivi, ma avà anu cascatu ancu più bassu. Allora imaginemu ciò chì questa gigantesca tenda online hà da offre.

Prima di tuttu, a pagina s Black Friday prumuzioni, pudete piglià codici di scontu per l'apparecchi, tablette è computer, telefoni è assai altri cuponi, chì pudete dopu aduprà nantu à i vostri prudutti scelti da categurie individuali. Truverete ancu sconti classici nantu à i prudutti selezziunati quì, cumprese, per esempiu, carta microSD da Samsung cù una capacità di 128 GB per $ 44,99 (circa CZK 970) o forse un smart watch Xiaomi Huami in cunversione per 1 CZK.

Selezzione di sconti nantu à i prudutti Samsung:

In a seccione dopu, pudete sceglie l'accussì-chjamati pacchetti di furtuna, dopu a compra di quale riceverete accessori senza specificazione o altri prudutti di certi categurie. Tù dinù ponu piglià un codice, dopu à entre in quale vi pò ottene un scontu, a quantità di u quali hè direttamente dipende di u prezzu di l'ordine (più u prezzu di l'ordine, u più altu u scontu). In a penultima rùbbrica, truverete prudutti chì uttene gratuitamente cù ordini più di $ 60 è $ 100. È infine, quì sò l'avvenimenti divisi da marche individuali è categurie.

Black Friday Gearbest FB

U più lettu d'oghje

.