Chiudi annunziu

Uni pochi ghjorni fà avemu infurmatu chì a pruduzzione di u novu Samsung hè principiatu Galaxy U S9 hè praticamenti nantu à a strada, perchè u so sviluppu hè finitu. Oghje, un altru rapportu hà cunfirmatu stu scenariu. U giant sudcoreanu hà fattu un ordine enormu per unu di i cumpunenti più impurtanti di i futuri flagships.

Surghjenti media surcoreani sustennu chì u sensoru 3D, chì deve migliurà significativamente a ricunniscenza faciale è cusì a sicurità di novu Galaxy S9, Samsung hà urdinatu un numeru enormu da u so fornitore uni pochi ghjorni fà, è dopu a so consegna, pò principià à assembleà i novi telefoni. In un soffiu, però, i fonti aghjunghjenu chì ùn si ferma micca solu à a scansione facciale di Samsung.

Iris scan cum'è u futuru di l'autentificazione? 

Sicondu l'infurmazioni dispunibuli, i Sudcoreani vedenu un grande potenziale principarmenti in a scansione di l'iris, chì vulianu sviluppà ancu più in l'anni à vene è facenu u metudu di autentificazione più sicuru in u mondu. Allora hè pussibule chì a scansione 3D hè più di un tipu d'alternativa chì rimpiazzà u lettore di impronte digitali per uni pochi d'anni, prima chì tuttu si move solu à l'iscan di l'iris. A scansione di a faccia pò allora, seguendu u mudellu di scansione di impronte digitali, chì prubabilmente ùn apparisce micca in u novu S9, ancu sparisce o Samsung ùn hà praticamente micca sviluppatu in tuttu.

Videremu ciò chì Samsung mostra infine a primavera prossima. In ogni casu, postu chì a ricunniscenza faciale hè cunsiderata da parechji utilizatori cum'è una stupidità chì ùn guarantisci micca a so sicurità, hà da esse veramente impressiunatu cù a so tecnulugia. Hopefully, hà da pudè catturà tutte e mosche è dimustrà chì ellu hè quellu chì hà u putenziale di stabilisce a direzzione in questa industria.

Sensore 3D s9 fb

Surghjente: corea di l'affari

U più lettu d'oghje

.