Chiudi annunziu

L'annu prossimu ùn serà micca solu in u spiritu di l'intruduzioni di u novu flagship di Samsung Galaxy S9 o Note9. Pudemu ancu aspittà un aghjurnamentu di un assai populari è relativamente assequible Galaxy A5. Ancu s'è a so introduzione hè sempre abbastanza luntanu, sapemu digià assai infurmazioni nantu à questu è, sicondu parechji rende, ancu ciò chì u mudellu 2018 serà.

Ieri, ritratti assai interessanti chì mostranu i coperchi di silicone di Olixar nantu à i mudelli futuri apparsu in Internet, è cunfirmanu ciò chì avemu digià infurmatu parechje volte in e settimane precedenti. Tu avissi a circà fisicu è dui sensori buttoni in u fondu di a visualizazione in vain cù u novu A5. U giant sudcoreanu più prubabilmente sente e chjama di i so utilizatori per a bella visualizazione Infinity cunnisciuta da i mudelli S8 o Note8, è u mudellu A5 l'avete daveru l'annu dopu.

In più di u display Infinity, però, nunda di rivoluzionariu ùn ci sorprenderà in u telefunu. A parte posteriore resterà quasi invariata è purterà a camera classica cù flash è lettore di impronte digitali. Hè questu chì suscita riazzioni cunflitti trà l'utilizatori di Samsung, perchè u so piazzamentu ùn hè micca adattatu per l'usu normale. In ogni casu, postu chì Samsung probabilmente ùn move micca u lettore da u spinu ancu cù u so flagship Galaxy S9, saria assai ingenu di sperà per un mudellu di sta categuria di prezzu.

Nantu à l'imballu, pudemu ancu vede un buttone fisicu per lancià Bixby, chì diventerà un standard cumuni per a maiò parte di i prudutti Samsung in l'anni à vene. Questu hè pruvucatu almenu da i sforzi per migliurà è custruisce un laboratoriu chì duverebbe piglià un passu più.

Ancu s'è l'imaghjini parenu abbastanza credibili, pigliate cù un granu di salinu per avà. Hè pussibule chì ci hè assai più infurmazione nantu à u novu A5 trà i fabricatori di imballaggi è accessori, ma ùn pudemu micca dì chì cun certezza. Allora semu sorpresu s'ellu Samsung presenta veramente u mudellu in questa forma o micca.

Samsung Galaxy A5 Galaxy A7 2018 rendering FB

Surghjente: sammobile

U più lettu d'oghje

.