Chiudi annunziu

Ti piace u vostru Samsung Galaxy S8 in gran parte per via di u giant display Infinity? Allora u novu mudellu S9 vi entusiasmarà. Sicondu l'infurmazioni chì sò attualmente dispunibili nantu à u prossimu telefunu, a so visualizazione serà notevolmente più grande. U tempu quandu a visualizazione occupa tutta a fronte di u telefunu hè un pocu più vicinu.

Informace, chì hè stata cullata è analizata da u situ web sammobile, sona abbastanza chjaru. A visualizazione si formarà in u casu di Samsung Galaxy S9 89-90% di tuttu u telefunu. Paragunatu à i mudelli di questu annu, videremu un aumentu di circa sei per centu, chì Samsung hà da ottene precisamente ristringendu i frames in fondu è in cima. U corpu di u smartphone stessu resterà praticamente invariatu è ùn portarà nunda di novu eccettu per a camera doppia. Pudemu lentamente, ma sicuru, escludiri u disignu modulare chì hè statu speculatu uni pochi mesi fà.

Scurdate di u quadru di fondu

E quantu marcatamente si riduceranu u fondu è u fondu di u display? Sicondu l'informatori di u situ digià citatu, ancu in tale manera chì u quadru inferjuri sparisce cumplettamente, è u supiriore hè allora ristrettu à u minimu pussibule per i tecnulugii chì sò posti in questu è sottu.

Se Samsung ci prisenta veramente un telèfonu cù una visualizazione cusì grande, avemu definitu qualcosa per aspittà. In cumbinazione cù una camera doppia è una scansione di faccia perfetta per sbloccare u telefunu, puderia creà un competitore veramente forte à l'iPhone X, chì puderia superà in parechje manere. Tuttavia, u spettaculu hè sempre luntanu.

Galaxy- S9-lunette FB

U più lettu d'oghje

.