Chiudi annunziu

Uni pochi settimane fà, avemu infurmatu chì unu di i principali rapprisentanti di Samsung hà decisu di dimissioni. Sicondu ellu, u mutivu principale era di liberà u so postu per u sangue ghjovanu, chì puderia risponde più rapidamente à i bisogni di u mercatu mundiale è stabilisce a tendenza per questu in parechji rispetti. Avà, sicondu l'ultime nutizie da l'internu di Samsung, pare chì u prucessu di "rejuvenation" di a cumpagnia hà iniziatu pianu pianu.

U giant sudcoreanu hà annunziatu oghje chì intende di creà un centru di ricerca specializatu in un futuru vicinu chì serà focu annantu à a ricerca di l'intelligenza artificiale. Vuleria migliurà significativamente questu in l'anni à vene è integrà in una larga gamma di i so prudutti. L'intelligenza artificiale hà avutu un grande boom in l'ultimi anni, è "addormentà" in questu sensu significaria prublemi enormi. Dopu tuttu, Samsung hè cunvinta di questu in prima persona cù u so assistente intelligente Bixby, chì hà vistu a luce di u ghjornu solu questu annu è hè sempre incunificatu da i so cuncurrenti.

In più di l'intelligenza artificiale in i telefoni, grazia à u centru pianificatu, vedemu ancu l'integrazione di l'IA in l'apparecchi domestici è l'altri elettroni di cunsumu assai prima. L'espansione di l'intelligenza artificiale permetterà una cunnessione assai più simplice di tutti i prudutti è a creazione di un tipu d'ambiente intelligente chì farà a vita più faciule per i so utilizatori in parechje manere.

Ancu s'è i piani di Samsung sò certamente assai interessanti, ùn sapemu micca quantu hè in realtà a pianificazione di tuttu u prugettu. Ùn hà ancu revelatu u locu di u novu laboratoriu di ricerca di intelligenza artificiale. Allora s'ellu ci hè stupitu s'ellu a crea in a so patria o sceglie una destinazione più « esotica » à l'estero.

Samsung-Building-fb

Surghjente: Reuters

U più lettu d'oghje

.