Chiudi annunziu

Ricertamenti, vi avemu furnitu diversi sconti nantu à l'e-shop straniera Gearbest, chì offre una varietà di merchenzie à prezzi relativamente attraenti. L'unicu inconveniente hè chì a maiò parte di i prudutti sò spediti da i magazzini in Asia. Allora certi pò esse preoccupatu di avè da pagà l'impositu è ​​u duvere, ancu s'ellu vi dicemu sempre in l'articulu cumu fà l'ordine per evità di pagà. Per altri, u tempu di consegna longu hè un svantaghju.

Sia chì appartene à unu, à l'altru o à i dui gruppi, avemu una bona nutizia per voi - i dui negativi citati sò zero, perchè GearBest hà apertu un magazzinu novu in a Repubblica Ceca, in particulare in Praga, cusì ùn sarà micca solu definitu. evità l'impositu supplementu è u duvere, ma ancu avete a merchenzie in casa literalmente in pochi ghjorni.

Hè ancu grande chì u trasportu resta gratuitu, avete a merchenzie in casa in 2-7 ghjorni da l'ordine. Tuttavia, per piacè nutate chì e merchenzie sò sempre sottumessi à a guaranzia cinese è cusì sò tutti l'altri termini è cundizioni. Attualmente ci sò solu una pochi decine di prudutti in u magazzinu cecu. Pudete ricunnosce da u fattu chì anu un magazzinu marcatu EU-5, chì hè quellu di Praga. Avemu digià trovu parechji tali prudutti è ancu avè codici di sconto per elli quì da GearBest.

Prudutti da u magazzinu cecu cù un scontu

Smartphone Blackview BV8000 Pro per 4 CZK
Aduprate u codice CZwarehouse5 per uttene $ 16 di sconto

ultimi articuli Wave V80 Plus per 2 CZK
Aduprate u codice CZwarehouse2 per uttene $ 40 di sconto

Pesu intelligente Scala di pesu intelligente Xiaomi per 950 CZK
Aduprate u codice CZwarehouse6 per uttene $ 18 di sconto

Camera d'azzione Elephone EleCam per 1 CZK
Aduprate u codice CZwarehouse7 per uttene $ 19 di sconto

ultimi articuli ALLDOCUBE / CUBE Free Young X5 per 3 CZK
Aduprate u codice CZwarehouse3 per uttene $ 35 di sconto

Aspiratore Dibea F6 2-in-1 per 2 CZK
Aduprate u codice CZwarehouse4 per uttene $ 40 di sconto

U magazzinu di l'UE gearbest

U più lettu d'oghje

.