Chiudi annunziu

Comunicatu di stampa: Tech Data presenta una nova generazione di occhiali protettivi PanzerGlass chjamati BrandGlass, a faccia di quale hè diventata u famosu futbolista Cristiano Ronaldo. Questa hè una distribuzione autorizata per a Repubblica Ceca.

Tech Data, chì a so cartera include u vetru protettivu PanzerGlass per i telefoni smartphones, offre avà esclusivamente a so linea più nova, BrandGlass. A legenda di football Cristiano Ronaldo divintò a faccia di u novu pruduttu. Hè per quessa chì truvamu a marca CR7 nantu à a superficia di i vetri protettivi (hè visibile solu quandu u telefuninu hè spento). Tuttavia, i novi occhiali protettivi CR7 BrandGlass ùn sò micca solu destinati à l'amatori di football, ma à tutti quelli chì si preoccupanu di l'aspettu di qualità di i so smartphones.

"I nostri prudutti sò cunnisciuti per a so alta qualità è durabilità. È in cungiunzione cù Cristiano Ronaldo è u so emblema nantu à l'ultimu mudellu di vetru protettivu, avemu ancu un signu visibile di l'uriginale è u rendiment superiore. Speremu chì questu aprirà e porte per noi à novi cunsumatori in u mondu. hà dettu Michael Brønd, capu di marketing globale per PanzerGlass.

Dopu informace pò esse trovu à: www.panzerglass.com o direttamente à https://panzerglass.com/cristianoronaldo/.

panzerglass Galaxy S8
iPhone360_by_addsoul

U più lettu d'oghje

.