Chiudi annunziu

In più di l'infurmazioni nantu à u prossimu Samsung Galaxy S9 nantu à u nostru situ web avemu spessu infurmatu nantu à i mudelli di a classe Galaxy A. Anch'elli, assai prubabilmente sottumettenu un cambiamentu maiò è riceveranu una grande visualizazione Infinity, per via di quale perderanu u buttone fisicu di fronte. Tuttavia, sicondu l'ultime informazioni, pudemu aspittà un cambiamentu ancu più grande.

Se avete calculatu finu à avà chì puderete sceglie trà trè mudelli, e seguenti linee ponu sorprenderà. Ci era rumuri chì Samsung hà decisu di ricustruisce è unificà tutta a linea "A" da a terra. Invece di trè mudelli, vedemu solu dui mudelli, chì Samsung tichjarà cum'è A8 è A8+. A versione "Plus" offre à l'utilizatori almenu un display Infinity di 6 ", mentre chì l'A8 classicu avarà un display di 5,5". In ogni casu, postu chì serà un display Infinity, i clienti ùn anu micca da preoccupassi di aumentà u corpu di u telefunu. A visualizazione di 5,5 "di u mudellu A8 prubabilmente si mette in u corpu di u mudellu A3 attuale, è a visualizazione di 6" si adatta à Samsung in u corpu di l'A5 o A7, postu chì e so dimensioni ùn sò micca cusì diffirenti. Grazie à questu passu, l'utilizatori utteneranu i stessi telefoni compacti in i stessi corpi, ma cum'è bonus, utteneranu una visualizazione notevolmente megliu è un aspettu più bellu.

Hè difficiuli di dì à u mumentu s'ellu Samsung hà daveru decide di piglià stu passu o micca. In ogni casu, a verità hè chì e differenze in e dimensioni di a visualizazione sò digià minime trà i mudelli A3 è A5, vale à dì A5 è A7, è prubabilmente ùn saria inutile di creà una nova serie cù differenzi simili. Tuttavia, solu Samsung purterà chiarezza à tutta a trama.

Samsung Galaxy A5 Galaxy A7 2018 rendering FB

Surghjente: phonearena

U più lettu d'oghje

.