Chiudi annunziu

Per parechji anni, u giant sudcoreanu s'hè affidatu assai à u fattu chì hà una larga gamma di funzioni di sicurità in i so flagships, da quale ognunu pò sceglie u so propiu. In più di l'iris scan, face, fingerprint, classic pin or pattern, in ogni modu, Samsung vole avè una opzione di autentificazione assai interessante in i so telefoni.

Sicondu l'ultime patenti chì Samsung hà patentatu recentemente, pare chì pudemu ancu vede una scansione di palma in u futuru. A struttura di a palma hè unica per ogni persona è, secondu Samsung, seria assai difficiuli di imità. In ogni casu, sicondu l'infurmazioni dispunibili, a scansione di palma seria usata un pocu sfarente è sbloccare u telefunu ùn saria micca a so funzione primaria.

Aiutu ingeniosamente risoltu

Sicondu Samsung, parechji utilizatori si scurdanu di u so password di u telefonu da u tempu à u tempu è anu da resettallu cù pena. In ogni casu, grazia à a scansione di palma, u longu prucessu di rinfrescante seria finitu, è quandu u palme hè piazzatu, u telefunu mostrarà un certu suggerimentu chì l'utilizatore stabilisce in anticipu. Sicondu à quessa, si deve tandu ricurdà a so password è entre in u telefonu senza alcunu prublema.

L'aiutu per sbloccare u telefuninu deve esse adattatu à ogni utilizatore di u telefuninu in modu chì si ricordanu immediatamente a password dopu avè vistu. Apparentemente, puderia micca esse solu un testu o un numeru simplice, ma ancu un intricatu di diverse linee o, à u primu sguardu, e parolle disposti illogicamente in tuttu u display.

Avemu da vede s'ellu Samsung decide di utilizà un metudu di verificazione simili o micca. L'idea hè certamente interessante, ma a quistione hè s'ellu hè in tuttu usable oghje. Tuttavia, lascemu stupiti, forse una tale suluzione ci toglierà u fiatu.

fb palm scan

Surghjente: sammobile

U più lettu d'oghje

.