Chiudi annunziu

Ancu s'è i mudelli di punta di Samsung puderanu vantà a funzione di ricunniscenza faciale trà i primi nantu à u mercatu, in fattu, stu novu metudu di autentificazione hè intrutu in u subconsciousu di l'utilizatori solu menu di trè mesi fà cù l'arrivu di l'iPhone X è u so Face ID. Cum'è puderia esse espertu, altri pruduttori sò stati ispirati immediatamente è sò digià cuminciatu à implementà e stesse funzioni in i so smartphones. Un esempiu brillanti hè un novu smartphone S2Pro da a cumpagnia UMIDIGI, chì senza vergogna hà copiatu micca solu a funzione, ma ancu u so nome. Allora u S2 Pro offre una funzione chjamata Face ID, ma u telefunu stessu hè cinque volte più prezzu iPhone X.

S'è no ignore u Face ID mintuatu, u telefonu hà di sicuru qualcosa di vantà. Offre un display di 6 inch cù risoluzione FHD + (2160 x 1080 pixel) prutettu da Corning Gorilla Glass 4, una batteria gigante cù una capacità di 5100 mAh chì supporta a carica rapida, o forse una camera doppia posteriore (13 MP + 5 MP) è una camera frontale di 16 megapixel. Ci hè ancu un lettore di impronte digitali in u spinu di u telefunu sottu a doppia camera.

Dentru u telefuninu ticks un processore octa-core Helio P25 cù un core clock di 2,6 GHz è un processore graficu Mali T880, chì hè supportatu da un enorme 6 GB di RAM. Una capacità d'almacenamiento di 128 GB hè dispunibule per e dati, chì ponu esse allargate finu à una carta di memoria di 256 GB.

In cunclusioni, vale a pena nutà chì u telefunu offre resistenza à l'acqua, supportu per duie carte SIM (hà un slot hibridu per una carta di memoria), USB-C, abbastanza aghjurnata. Android 7.0 è ancu supporta a frequenza 4G/LTE Ceca più diffusa 800 MHz (B20). In u pacchettu, in più di l'adattatore classicu, cable è manuale, truverete ancu una riduzzione per l'auriculare è un protettore di schermu.

UMIDIGI S2 Pro Face ID FB

U più lettu d'oghje

.