Chiudi annunziu

In l'ultime settimane, avemu infurmatu assai intensamente nantu à u prossimu "cap", chì era lentamente creatu in i workshop di Samsung. È oghje, u giant sudcoreanu l'hà presentatu ufficialmente à u publicu per a prima volta.

U mudellu W2018, chì a so presentazione puderia esse vistu oghje da i clienti in Cina, vanta un hardware veramente gonfiatu. Ci sò dui schermi Full HD di 4,2 ", una camera frontale di cinque megapixel, un portu USB-C per a carica, 64 GB di memoria interna, un processore Snapdragon 835 o 6 GB di memoria RAM. Allora tuttu u telefunu funziona Androidin u 7.1.1

Camera interessante

A più grande sorpresa, però, hè senza dubbitu a camera di dodici megapixel, chì vanta una apertura di F1,5. Comparatu à l'altri smartphones da Samsung, questu hè significativamente più bassu è l'utilizatori di u novu "capu" assicuraranu foto di qualità, soprattuttu in cundizioni di illuminazione avversi. Hè ancu speculatu chì Samsung hà sappiutu di creà un truccu di software per aiutà à ottene u più di questa apertura. Tuttavia, solu a prima rivista cunfirmà stu fattu.

À u mumentu, ùn hè micca chjaru se Samsung deciderà di vende u so novu telefuninu in altri paesi chè a Cina. Tuttavia, datu chì u mudellu precedente hè statu vindutu solu in stu paese, sta variante hè abbastanza prubabile. Tuttavia, avemu da ottene 100% certezza solu in l'ore dopu da i siti ufficiali di u giant sudcoreanu. Tandu scupreremu u so prezzu in u listessu modu.

w2018 introduttu

Surghjente: sammobile

U più lettu d'oghje

.