Chiudi annunziu

Comunicatu di stampa: Avemu un altru ghjornu è cun ellu un altru cunsigliu per un pruduttu interessante chì pudete dà à i vostri amati per Natale. Sta volta avemu da presentà un smartphone MAZE Alpha X, chì impressiona sopratuttu cù u so disignu è u prezzu.

Alpha X hè un altru di a serie di smartphones senza bisellu chì anu literalmente attaccatu u mercatu in l'ultimi mesi. Curiosamente, però, à u cuntrariu di l'altri smartphones cù frames minimi attornu à a visualizazione, in questu casu, u buttone di casa hardware ferma in u so locu à u fondu di u telefunu. Inoltre, u buttone oculta un lettore di impronte digitali, cusì pudete sbloccare u telefunu ancu quandu si trova nantu à a tavula.

A maiò parte di u pannellu frontale hè custituitu da un display 6-inch da LG, chì offre una risoluzione di 2160 x 1080. L'unicu elementu disturbante di u fronte hè u quadru più bassu, induve u buttone digià citatu si trova inseme cù u 8- camera megapixel Sony IMX219. A camera posteriore Sony IMX258 offre una risoluzione di 13 megapixels è l'interessante hè chì offre un zoom otticu.

L'internu di u telefunu nasconde un processore MTK8 di 6757 core cù un core clock di 2,5 GHz è un processore graficu Mali T880, è ancu 64 GB di RAM, almacenamiento cù una capacità di 64 GB chì pò esse allargata da una carta di memoria up. à un altru 256 GB, una batteria cù una capacità di 3900 mAh, Bluetooth 4.1 è Wi-Fi 802.11ac. Hè ancu di menziona a pussibilità di inserisce duie carte SIM in u telefuninu, supportu per a freccia più diffusa Czech 4G/LTE 800 MHz (B20), pura Android 7.0 senza superstruttura, portu USB-C, jack per cuffie 3,5 mm o LED di notificazione situatu sopra à a visualizazione.

ELIMINA Alpha X FB

U più lettu d'oghje

.