Chiudi annunziu

Per parechji di noi, Synology hè a parolla chì imaginemu quandu pensemu à NAS o servitore di casa. Hè cunnisciutu assai chì Synology hè u capu di u mercatu in quantu à stazioni NAS, è u novu dispositivu DS218play solu cunfirma questu. Synology DS218play m'hà mandatu da Synology Inc. per una breve prova è rivista. In questa prima parte, guardemu l'apparizione di a Synology stessu, sia da l'esternu sia da l'internu, vi diceremu cumu cunnette stu NAS è, l'ultimu ma micca menu, fighjemu u DSM (DiskStation Manager). ) interfaccia d'utilizatore.

Specificazione ufficiale

Cum'è di solitu, avemu da principià cù qualchi numeri è certi fatti in modu chì avemu una idea di ciò chì travagliammu in realtà. Aghju digià citatu in u titulu chì avemu da travaglià cù u novu Synology DS218play. Sicondu u fabricatore, u dispositivu DS218play hè pensatu per tutti l'amatori multimediali. In termini di hardware, u DS218play vanta un processore quad-core clock à 1,4GHz è una velocità di lettura / scrittura di 112MB / s. In più di stu grande hardware, a stazione pò sustene a transcodificazione di u cuntenutu fonte in una risoluzione 4K Ultra HD in tempu reale. Synology hà pensatu ancu à u cunsumu, chì hè più cà verde è parechji ambientalisti deve esse felice - 5,16 W in u modu di sonnu è 16,79 W durante a carica.

Imballaggio

U Synology DS218play vene à a vostra casa in una scatula simplice ma bella - è perchè micca, ci hè bellezza in simplicità, è in u mo parè, Synology seguita stu mottu. Nant'à a scatula, fora di i loghi di u fabricatore, truvamu etichette è imagine chì specificanu più u dispusitivu. Ma avemu interessatu in u cuntenutu di a scatula. Dentru a scatula hè un manuale simplice è un "invitu" per pruvà Synology's C2 Backup, un serviziu basatu in nuvola chì avemu da piglià un ochju più vicinu in a prossima installazione. Ancu in a scatula truvamu u cable di putenza è LAN, inseme cù a fonte. Inoltre, ci hè un tipu di "supportu" metallicu per i discu duru, è di sicuru ùn pudemu micca fà senza viti. Salveremu u megliu per l'ultimu - a scatula di sicuru cuntene u principale chì simu quì - u Synology DS218play.

Stazione di trasfurmazioni

Cum'è un ghjovanu, aghju assai pacienza cù u disignu di u produttu, è aghju dettu onestamente chì Synology meriteghja un numeru sanu di punti di design da mè. A stazione hè fatta di plastica negra è dura. Nantu à a testa di a stazione in u cantonu in basso à manca truvamu l'etichetta DS218play. Solu un buttone si distingue nantu à a parte dritta, chì hè utilizatu per accende è spegne a stazione. Sopra à stu buttone, avemu nutatu quattru etichette, ognuna di quale hà u so propiu LED. Mi permetteraghju un altru aghjuntu à i LED - pudete cambià a so intensità è, se ne necessariu, pudete disattivà completamente in i paràmetri! Ùn sapete ancu quantu felice stu fattu m'hà fattu, perchè durante a prova aghju a stazione nantu à a tavula è i LED illuminanu a mità di a mo stanza di notte. Hè veramente un rip-off tutale, ma in u disignu, sò estremamente cuntentu cun ellu. L'inscription Synology hè scolpita da i dui lati di a stazione - torna assai bè trattatu in quantu à u disignu. Avà andemu à a parte posteriore un pocu più tecnica. Copertura di trè quarti di u spinu hè un fan chì soffia l'aria calda (solu per esse chjaru - ùn aghju ancu avè l'estazione di aria calda, ancu dopu à trè ghjorni di trascodificazione di filmi). Sottu u fan hè un paru di ingressi USB 3.0 à quale pudete cunnette i vostri discu duru esterni o unità flash. Accantu à l'input USB ci hè un input per cunnette a stazione à a reta. L'input di putenza hè situatu sottu à sti connettori. In u spinu truvamu ancu un buttone oculatu per resetta a stazione è un slot di sicurità per u cable Kensington.

connettori

Mi piacerebbe ancu esse in u prucessu internu di a stazione. Quandu l'aghju apertu per a prima volta, pensu chì l'internu era cusì "ecunomicu". Ma tandu, sicuru, aghju realizatu è aghju dettu à mè stessu chì ùn pudete micca vede l'internu in ogni modu è se tuttu funziona cum'è duverebbe, perchè cambià qualcosa quì. Dentru truvamu un locu per dui discu duru, chì pudemu sustene cù u "supportu" ch'e aghju citatu sopra. Cum'è semplici mortali è cunsumatori, probabilmente ùn avemu micca bisognu di interessà nunda di più. L'unicu cosa hè chì vulete disconnect u connector per u fan di rinfrescante, chì certamente ùn ricumandemu micca.

Cunnessione à a reta

A cunnessione à una LAN ùn hè micca difficiule è praticamenti tutti pudemu fà. Di sicuru, l'unicu ciò chì avete bisognu hè un router - chì hè digià standard in a maiò parte di e famiglie oghje. Avemu ricevutu u cable LAN direttamente à a stazione in u pacchettu. Allora basta cunnette una estremità di u cable à una cunnessione libera nantu à u vostru router è inserisce l'altra estremità in u connettore RJ45 (LAN) in u spinu di u NAS. Dopu una cunnessione curretta, u LED LAN in fronte s'illuminarà per fà sapè chì tuttu va bè. Dopu a cunnessione, tuttu ciò chì avete da fà hè entre in a pagina in u navigatore find.synology.com è aspittà un pocu per u dispusitivu per identificà si in a reta. Questu serà seguitu da una guida corta è intuitiva chì vi guida à traversu i paràmetri basi è e funzioni di u vostru Synology NAS.

DiskStation Manager

DSM hè cum'è u sistema operatore in u vostru telefunu o urdinatore. Questa hè una interfaccia web grafica chì vi vede quandu accede à u vostru NAS. Avete stabilitu tutte e funzioni quì. Dopu à u login, vi truverete nantu à una schermu chì hè assai simili à quellu di u vostru urdinatore. Da quì pudete ghjunghje in ogni locu chì duvete andà, s'ellu si tratta di stallà u NAS stessu o, per esempiu, di cunfigurà Cloud C2, chì vedemu in dettaglio in a prossima parte di sta serie. Allora u nuvulu hè una materia di sicuru, è una copia di salvezza simplice di u sistema hè ancu una materia di sicuru quì. Avete mai sunniatu di ùn avè micca purtatu un discu duru cù filmi cun voi per visità? Inseme à Synology, stu sognu pò esse realità. Basta aduprà l'app Video Station è avè attivatu u Quickconnect, chì pudete creà quandu registrate u vostru pruduttu. Quikconnect guarantisci chì pudete accede à a vostra stazione NAS da ogni locu è in ogni dispositivu. In casu di pianificà a vostra prossima visita, ùn avete micca bisognu di portà un discu duru cun voi, è tenite avà, ùn avete mancu bisognu di un urdinatore. Tuttu ciò chì avete bisognu hè una cunnessione Internet è un telefunu cù l'applicazione Video Station di u stessu nome, chì pudete truvà direttamente in l'App Store o Google Play. Allora pigliate u vostru telefunu pienu di filmi è site bonu per andà. Ùn hè micca maravigghiusu ? Questa è parechje altre funzioni (cumprese a spegnimentu di i LED in u pannellu frontale) sò purtate à voi da u DiskStation Manager senza rivali da Synology.

synology_Fb

U più lettu d'oghje

.