Chiudi annunziu

Sò cunvinta chì sò i mudelli Samsung di questu annu Galaxy S8, S8+ o Note8 hè una scelta assai megliu cà a cumpetizione Apple iPhone X? Ùn site micca solu. L'urganisazione Consumer Reports, chì hè spicializata in valutazioni indipendenti di u produttu, grazia à quale i cunsumatori ordinarii ponu tandu fà a so propria opinione, hè di u listessu parè.

U rapportu publicatu da l'urganizazione riassume l'aspetti principali chì puderanu esse apprezzati da i futuri pruprietarii di un mudellu da Apple o Samsung. Durante a prova, l'esperti anu focu annantu à tutta a gamma di funzioni, da a vita di a bateria è a qualità di visualizazione, à u disignu è quale telefunu hè più propensu à cracke dopu una caduta. Allora imaginemu brevemente i risultati di a comparazione.

Vuleriate in vanu per un vincitore chjaru

À l'iniziu, avemu da nutà chì tutta a paraguna era relativamente uniforme è ùn hà micca determinatu un vincitore chjaru chì passava a so cumpetizione in una manera sovrana. Mentre chì iPhone A X regula a categuria per u megliu telefuninu di camera in u mondu è u so Face ID funziona assai affidabile, cumparatu cù i telefoni Galaxy S8 à Galaxy U Note8 hè assai più suscettibile à a rottura è a so vita di a bateria hè assai peggiu cumparatu cù mudelli di Samsung. Tuttavia, secondu u Consumer Reports, questu hè u fattore decisivu, è dunque tipped the scales in favore di Samsung. Tuttavia, aghjusta in un soffiu chì hè novu iPhone U X hè veramente un telefunu assai interessante è un grande passu avanti per i fan di Apple. Paragunatu à i mudelli più vechji, si distingue cù funzioni di visualizazione veramente grandi è un metudu di sicurezza completamente novu.

Dunque, ancu s'è a valutazione hè più inclinata à u latu di Samsung, deve esse pigliatu cun un margine considerableu. A paragunà i mudelli di e duie cumpagnie porta cun ella parechje trappule, è in u risultatu, hè impussibile di dì 100% chì mudellu hè veramente megliu. S'ellu aghjunghje à i rapporti di Consumer Reprots di l'anni precedenti, chì anu preferitu i telefuni un annu più vechje cà i novi mudelli innovatori solu perchè offrenu à l'utilizatori, per esempiu, una batteria rimpiazzabile o un slot per carte microSD più accessibile, u valore di u rapportu di u Reprots di Costumer hè. più o menu chjaru. Tuttavia, serà assai più interessante quandu u prossimu appare nantu à i scaffali di i magazzini Galaxy S9, chì deve esse un pro iPhone X u più grande cuntinente. Riusciterà à piglià u capu di a lotta cù u so cuncurrente, o serà superatu da un annu Galaxy S8? Videremu.

Galaxy S8

Surghjente: sammobile

U più lettu d'oghje

.