Chiudi annunziu

Uni pochi ghjorni fà, avemu infurmatu chì a linea Galaxy È in più di cambiamenti significativi di disignu, chì derivanu principarmenti da u novu display Infinity, vedemu ancu cambiamenti in a forma di una nova etichetta. Nomi precedenti Galaxy L'A3, A5 è A7 daranu a nova designazione unificata A8 è A8+.

Avemu digià guasi 100% cunfirmati novi nomi. Uni pochi settimane fà, i telefoni cù u Galaxy A8+ (2018) è Galaxy Scopre l'A8 (2018) nantu à u situ di a FCC, chì dà certificati per Wi-Fi. Aieri, a nutizia chì si trattava di un mudellu hà andatu in u mondu Galaxy A8 record ancu in u situ web di a cumpagnia di certificazione Bluetooth. È oghje nantu à u stessu situ, ci era ancu menzione di un mudellu più grande Galaxy A8+. Cume ci sò siti nantu à quale informace nantu à i prossimi smartphones, altamente affidabili grazia à u so focus, pudemu digià dì cun un core calmu chì i novi mudelli di a serie Galaxy È portanu veramente a designazione A8 è A8+.

Di i trè mudelli attuali, dui fermanu

Vi dumandate perchè parlemu solu di mudelli dui per l'annu dopu, quandu a serie "A" prupone mudelli trè ? Hè perchè avemu da vede veramente "solu" dui mudelli. A causa di a visualizazione Infinity, Samsung hà decisu chì ùn hà micca sensu per ellu o per i so clienti di pruduce trè mudelli chì sò separati da solu una piccula dimensione. Invece, facenu un mudellu di 5,5 "chì si mette in u corpu Galaxy A3 è u mudellu 6 ", chì, invece, si mette in un corpu di taglia A5 o A7. Grazie à sta mossa, l'utilizatori utteneranu schermi veramente grandi in corpi compacti chì sò abituati avà, chì duverebbe esse un vantaghju significativu per elli.

Videremu quandu Samsung infine introdurà i novi "ottu". Sarà quist’annu, o a videremu à u principiu di l’annu prossimu ?

Samsung Galaxy A5 Galaxy A7 2018 rendering FB

Surghjente: sammobile

U più lettu d'oghje

.