Chiudi annunziu

Premiere di una nova serie Galaxy È (2018) hè ghjustu intornu à l'angulu, cusì a freccia di fughe in quantu à questi mudelli hè cuminciatu à ripiglià. Oghje à meziornu simu voi anu infurmatu nantu à u manuale publicatu direttamente da Samsung, chì revela uni pochi di novità chì ci aspettanu in i novi smartphones mid-range - per esempiu, chì riceveranu a designazione. Galaxy A8 è A8+ modellati dopu mudelli di punta. Avà u più grande di i dui telefoni hè mostratu in tutta a so gloria in un novu video praticu, è amparamu specificazioni più dettagliate è fatti interessanti nantu à questu.

Prima di tuttu, hè cunfirmatu chì Samsung hà decisu di includà a visualizazione Indinity in i so smartphones mid-range, ancu s'è i biselli ùn sò micca stretti cum'è Galaxy S8, S8+ o Note8. Tuttavia, questu ùn hà micca impeditu chì u buttone di hardware tradiziunale sparisce, chì hè statu rimpiazzatu da un software, è u lettore di impronte digitali hè statu spustatu à u spinu di u telefunu, specificamente sottu a camera. Interessanti sò ancu e duie fotocamere frontali, chì permettenu di piglià selfie ritratti in u modu di ritrattu (focused foreground and sfondate di a foto).

In quantu à e specificazioni, u telefunu vanta un rispettabile 6GB di RAM, 64GB di almacenamiento, una camera posteriore di 16 megapixel cù stabilizazione ottica di l'imagine è a capacità di registrà video Full HD, camere frontali 16 MP + 8 MP, resistenza à a polvera è à l'acqua, una batteria cù una capacità di 3 mAh è infine una funzione di ricunniscenza faciale per sbloccare u dispusitivu.

Galaxy A8 2018 filtratu FB

U più lettu d'oghje

.