Chiudi annunziu

Avemu digià infurmatu parechje volte nantu à u nostru situ web chì u novu Galaxy Invece di una grande nutizia, u S9 hà da vede migliurà e funzioni esistenti chì Samsung vole perfezziona. In più di una visualizazione allargata, un processore più putente, movendu u lettore di impronte digitali o migliurà a scansione di a faccia, secondu l'ultimi rapporti, vedemu ancu una mellura significativa in un altru mètudu di autentificazione interessanti.

Ci hè abituatu Galaxy S8 o Note8 utilizanu l'iris scan per l'autentificazione? Allora e seguenti linee vi piaceranu di sicuru. Sicondu a fetta Korea Herald cù u novu Galaxy U S9 hà da vede una mellura solida in sta tecnulugia. A camera necessaria per questu uttene trè megapixel invece di i dui attuali. Samsung presuntamente prumetti una mellura significativa in a precisione da questu, chì portarà una sicurità assai più grande à i clienti. Inoltre, un benefiziu assai piacevule deve esse una accelerazione notevuli di tuttu u sbloccare di u telefunu, chì piacerà ancu assai utilizatori.

Sicondu l'infurmazioni dispunibuli, a scansione di l'iris mejorata duverebbe trattà a scansione cù vetri, ochji chjusi o cundizioni di illuminazione cattiva assai megliu. Questu puderia rende significativamente sfarente da u cuncurrente Apple, chì a so Face ID hè veramente assai affidabile è funziona quasi perfettamente, ma ùn funziona micca cumpletamente in cundizioni di poca luce. Allora si Samsung portava una tecnulugia chì seria affidabile è ancu travaglià praticamenti in ogni mumentu, saria una grande vittoria per questu.

U software uttene ancu un aghjurnamentu

Inseme cù i migliuramenti di u software, sicuru, venerà ancu un novu hardware, chì avarà ancu a parte di u leone à migliurà a scansione. In generale, hè previstu chì, grazia à questu, a velocità di scansione righjunghji significativamente sottu à un secondu, chì ùn hè micca cusì veloce cum'è a scansione di impronte digitali, ma ùn limitarà micca significativamente l'utilizatore.

Allora semu sorpresi se Samsung ci mostrarà qualcosa di simile in uni pochi di settimane o mesi. Tuttavia, s'ellu hè veramente u casu, avemu veramente qualcosa da aspittà. Sicondu l'infurmazioni dispunibuli, averemu a nostra manu nantu à un telefuninu veramente grande, chì ùn puderemu micca fallu praticamente nunda.

Galaxy S9 concept Metti Farhang FB 2

U più lettu d'oghje

.