Chiudi annunziu

Ancu s'è u display hè da Samsung Galaxy U S8 hè veramente bellu è si estende quasi nantu à tutta a pantalla frontale, ùn hà difetti minori in a forma di i biselli superiori è inferiori. Dunque, quandu avemu amparatu uni pochi di settimane fà chì Samsung si prepara per u futuru Galaxy S9 à travaglià nantu à migliurà piuttostu cà grande innovazioni, avemu cunsideratu u narrowing di i frames à esse quasi un affare fattu. Tuttavia, sicondu l'ultime nutizie, pare chì avemu miscalculatu.

In u nostru situ web, avete digià lettu parechje volte nantu à quantu hè a visualizazione di u prossimu Galaxy S9 paragunatu à questu annu Galaxy L'S8 ingrandisce. Ancu Samsung stessu prubabilmente hà studiatu sta opzione è era cunvinta di implementà in i so novi smartphones. Tuttavia, pare ch'ellu hà avutu eventualmente abbandunà sta idea per via di un recul. Sicondu e fonti ben infurmati, a visualizazione di u novu Galaxy U S9 ùn hà micca passatu qualchi teste, è postu chì i Sudcoreani sò digià pressendu per u tempu, avianu da ghjunghje à a visualizazione pruvata da Galaxy S8, o almenu da e so dimensioni è a maiò parte di e so funziunalità.

Hè difficiuli di dì à questu puntu informace sò basati nantu à a verità o micca. Tuttavia, s'ellu era u casu, un novu Galaxy U S9 ùn portarà quasi nunda di novu in quantu à u disignu, fora di i cambiamenti riguardanti a camera è u lettore di impronte digitali. Per d 'altra banda, ùn saria micca cusì male. Di sicuru, un display più grande seria megliu megliu cà l'attuale. Ancu quellu di quist'annu, però, righjunghji tali dimensioni è qualità chì l'utilizatori ponu passà cun ellu per uni pochi di più vennari senza prublema.

s9-bisel-front-720x395

Surghjente: sammobile

U più lettu d'oghje

.