Chiudi annunziu

A settimana hè passata è vi salutu di novu à a prossima parte di a rivista nantu à a stazione NAS Synology DS218play. In installments passati, avemu focu annantu à u sistema DSM, Synology C2 Backup, è uni pochi di altre cose fora di u pruduttu stessu. Sè site interessatu à leghje e parti precedenti di a rivista, allora ùn ci hè nunda più faciule chè di cliccà nantu à i ligami sottu. In l'episodiu d'oghje, guardemu duie applicazioni assai impurtanti chì ponu fà u travagliu cù e foto è i filmi più piacevuli. Quessi sò applicazioni integrate direttamente in DSM è vantanu i nomi Photo Station è Video Station. Spergu chì vi sò abbastanza eccitati è fighjemu un ochju à quella coppia di applicazioni inseme.

Cumu hè statu dettu in l'intruduzioni, pudemu truvà l'applicazioni direttamente in u sistema DSM in u web. Pudemu ghjunghje à a nostra Synology usendu u ligame find.synology.com. Per accede à u DSM, hè di sicuru necessariu di login. Dopu à login, pudemu principià aduprà e duie applicazioni.

Photo Station

Photo Station hè stata una di e prime app chì aghju cuminciatu à spiegà dopu avè inizialmente attivatu u mo Synology DS218play. Tandu, ùn aghju micca dati nantu à i mo discu duru, cusì ùn pudia vede u potenziale sanu di sta grande applicazione. Photo Station hè megliu utilizatu quandu avete innumerevule foto in a vostra stazione. Pensu chì a maiò parte di noi cumprà stazioni NAS precisamente per ùn perde micca ciò chì hè più preziosu è incalculable per noi - ricordi. Photo Station hè solu una applicazione chì combina tutte e foto da Synology in una sola applicazione. Pudete megliu imagine Photo Station sottu a galleria di u vostru telefunu. Pudete truvà tutti i ricordi quì.

L'applicazione Photo Station funziona assai bè. Cum'è a solitu cù Synology, è cum'è aghju sempre lodatu in ogni parte di a rivista, tuttu quì hè assai intuitivu è faciule d'operare. Synology duverebbe definitivamente cunsiderà rinominallu in Intuitologia (scherzo). Di sicuru, Photo Station hà parechje paràmetri, trà i più basi di quale hè, per esempiu, l'opzione per attivà a funzione Personal Photo Station. Se attivate sta funzione, ogni utilizatore chì usa a vostra stazione serà capace di gestisce a so propria Photo Station. L'altri paràmetri utili includenu, per esempiu, a capacità per l'utilizatori di cummentà l'album è di scaricà e foto o video. Se avissi da descriverà ogni cosa chì pudete installà in Photo Station, probabilmente saria quì finu à dumane. Dunque, pudete vede tutte l'opzioni di cunfigurazione in a galleria sottu.

foto DS

Un'altra grande funzione di Photo Station hè di novu a cunnessione cù quickconnect.to, megliu dettu cù l'applicazione di foto DS, chì pudete truvà sia in Google Play duman Android, cusì in App Store duman iOS. Dopu avè scaricatu, l'applicazione ci accoglie cù una pantalla di benvenuta induve si prisenta cù tutte e so grandi funziunalità. Allora simpricimenti accede à u vostru contu quickconnect.to, sceglite e vostre credenziali di stazione è voilà, site ghjustu. In più di u fattu chì in l'applicazione di foto DS pudete vede tutte e foto chì sò in a vostra stazione, pudete ancu scaricà facilmente direttamente à u dispusitivu. Basta à appughjà i trè punti in l'angulu superiore dirittu di a foto desiderata è sceglite Salvà in u cartulare di a Camera (in casu di iOS). A foto serà scaricata è mostrata in a galeria immediatamente dopu a scaricamentu.

Stazione Video

Aghju apertu l'applicazione Video Station dopu avè scaricatu a mo cullezzione di filmi in NASko. Mi dumandava s'ellu hè pussibule di ghjucà filmi in altri dispositi direttamente da DSM. Vi possu dì da a mo sperienza chì DSM pò ancu fà questu. È ch'ellu pò fà veramente brillanti è senza cumplicazioni. Allora a riproduzione funziona bè, ma chì altri benefici hà Video Station ? Ci sò parechji di elli. Pò aghjunghje qualcosa à a maiò parte di i filmi informace - da l'imagine in anteprima, attraversu u generu, a durata, u cast, à un brevi "trailer" in forma di testu. Allora tutta a vostra biblioteca di filmi pò finisce per vede veramente bella è ordinata. Quandu si vede un filmu, pudete naturalmente sceglie a qualità di u filmu ghjucatu, a lingua è i subtitulos (se sò dispunibuli di sicuru - s'ellu ùn sò micca, pudete attivà a funzione di scaricamentu automaticu di subtitulos in i paràmetri). ).

Cum'è cù Photo Station, Video Station funziona perfettamente. L'intera applicazione hè sintonizzata à i culori grisgi è scuri è hà quella sensazione tipica, cum'è s'è vo site ghjustu à u sinemà. Vogliu signalà una sola cosa da a mo propria sperienza - se avete un discu esternu USB cunnessu à a Synology, ùn puderete micca ghjucà u filmu da questu in Video Station. U filmu deve esse situatu direttamente nantu à u HDD, chì hè cunnessu direttamente à a stazione.

Video DS

Per l'applicazione Video Station, Synology hà ancu preparatu una applicazione per i nostri telefoni - per Android pudete truvà in Google Play un pro iOS v App Store. Dopu avè apertu l'app per a prima volta, apparirà una finestra chì ci dice ciò chì hè novu in a nova versione. Dopu à cliccà Fattu in u cantonu suprana dritta, avemu aduprà u nostru contu quickconnect.to novu. Dopu avè inseritu tutti i dati di login, pudemu login è in un mumentu ci truvemu in l'equivalente mobile di Video Station - DS video. Ùn ci vole à aspittà nunda è pudemu ghjucà immediatamente u filmu chì vulemu. Avete ancu capitu quantu simplice tuttu questu hè? Ùn avemu micca bisognu di stabilisce nunda, tuttu funziona cum'è duverebbe. Allora ùn aghju micca una sola lagnanza annantu à l'applicazione mobile DS video. Cum'è in u casu di a versione desktop, l'applicazione hè sintonizzata à culori scuri, cusì u so ambiente ùn ci disturberà ancu di notte.

Cunclusione

Trè settimane sò passate è aghju da dì addiu à u Synology DS218play. Vogliu ringrazià à Synology per avè mandatu stu pruduttu per a prova, è, sicuru, vogliu ringrazià ancu à Janka da Synology Czech Republic & Slovakia, chì volenu m'hà aiutatu cù tuttu per e-mail - questu hè esattamente cumu imagine a cooperazione. In quantu à u DS218play stessu - li daraghju 9,5 punti da 10 pussibuli. Puderaghju deduce a mità di puntu solu per u disignu internu di u pruduttu. Ancu in questu casu, Synology hà cunfirmatu chì l'equazione NAS = Synology funziona sempre. Tutti i cuntrolli sò assai simplici è intuitivi. Cumu mi piace un disignu pulitu è ​​simplice, Synology hà successu ancu in questu casu, sia l'aspettu esternu di a stazione o a gestione di DSM è l'applicazioni. Sè vo avete qualchì quistione, sicuru, pudete dumandà in i cumenti - Saraghju cuntentu di risponde s'ellu sacciu, è s'ellu ùn hè micca vi riferite à Google o u situ Synology. Grazie per a vostra attenzione è à vede à a prossima recensione!

synology_Fb

U più lettu d'oghje

.