Chiudi annunziu

Qualchi ghjorni fà, avemu infurmatu chì in l'aghjurnà longu aspittatu di u sistema operatore per l'orologi Tizen 3.0, in più di uni pochi di migliure, ci era ancu un bug chì accurtò a resistenza di parechji utilizatori di i so orologi Gear S3 da parechji. ore. Tuttavia, sicondu l'ultime informazioni, pare chì Samsung hà digià cuminciatu à risolve u prublema.

Dopu chì i fori di l'Internet di Samsung sò stati inundati di centinaie di posti da utilizatori di sguardi infelici, u giant sudcoreanu hà tiratu a versione difettu di l'aghjurnamentu è hà cessatu di distribuisce à l'utilizatori. Ma hà ripigliatu a distribuzione in certi paesi pochi ghjorni fà. In ogni casu, a versione chì l'utilizatori ponu scaricà hè avà senza bug è purterà a vita di a bateria à a norma.

Sicondu l'utilizatori in Canada chì eranu i primi à scaricà l'aghjurnamentu, u prublema di a bateria hè stata risolta cù l'aghjurnamentu è a vita di a bateria hè notevolmente megliu dopu almenu e prime ore di teste. Ma averemu una certezza di 100% solu dopu à uni pochi di ghjorni, perchè hè sempre troppu prestu per piglià cunclusioni. In ogni casu, se l'aghjurnamentu veramente prova di risolve u prublema di a bateria, ùn hè micca assai prubabile chì Samsung hà da stende lentamente à u restu di u mondu.

Spergu chì vedemu un aghjurnamentu in i nostri prati è boschetti u più prestu pussibule è rinvià a vita di i nostri orologi à a normale. L'inconvenimentu causatu da a resistenza più bassa era considerableu per parechji utilizatori è limitati à una larga misura quandu usanu l'orologio.

gear-S3_FB

Surghjente: sammobile

U più lettu d'oghje

.