Chiudi annunziu

Sè avete seguitu Samsung di Corea di u Sudu per un bellu pezzu, avete sicuramente nutatu chì a so parte di u mercatu di i telefoni intelligenti hè aumentata annu per annu. Questu hè principarmenti dovutu à a larga cartera di i so prudutti, da quale quasi tutti ponu sceglie, è ancu u prezzu, chì hè assai favurevule per parechji mudelli. Sicondu a cumpagnia di analisi Strategy Analytics, sta tendenza prestu cascarà è u giant sudcoreanu affruntà una caduta graduali.

I sperti di Strategy Analytics sò cunvinti chì a quota di u mercatu scenderà da l'attuali 20,5% à "solu" 19,2%, soprattuttu perchè i clienti trovanu sempre più u so modu à u cuncurrente Apple. Ma a cumpagnia Apple ùn hè micca solu ciò chì Samsung deve esse preoccupatu. Ancu i più chjuchi pruduttori di smartphones chinesi, chì sò capaci di pruduce smartphones grandi à una frazzioni di u prezzu, taglieranu una parte significativa di a parte di Samsung. Dopu tuttu, questu hè esattamente ciò chì i principali analisti di u mondu avvisanu Samsung contru. "Mentre i smartphones cù un sistema operatore iOS ùn anu micca cuncurrenti in un certu rispettu, telefoni cun Androidsò in una situazione completamente diversa. Samsung duverà dunque preparà per l'ascesa di i pruduttori chinesi più chjuchi, chì cumincianu à preparà lentamente per pruduce telefoni premium paragunabili à i so flagships ". hà dettu un analista basatu in l'Università Naziunale di Seoul.

Samsung ùn hà mai sperimentatu una situazione simili

Samsung hà da esse cusì una situazione chì hè accaduta solu una volta in a so longa storia di fabricazione di smartphone. L'annu di crisa, quandu a parte di Samsung hà saltatu un pocu, era 2016 è l'affare cù l'esplosione Galaxy Nota 7. U giant di Corea di u Sudu hà avutu à piantà a produzzione per quessa è fucalizza tutti i so sforzi per risolve sta cumplicazione.

Allora vedemu cumu Samsung face cù a diminuzione di a cota di mercatu di smartphone. Dapoi chì avemu digià vistu uni pochi di cambiamenti in a so gestione quist'annu, chì duverebbe furnisce cù più agilità in risponde à i cambiamenti in a dumanda è u funziunamentu generale più flexible, in ogni modu, ùn si pò aspittà micca dramma. Ritenerà à 100% u primu postu nantu à u mercatu qualchì vennari è serà da ellu s'ellu si cuntrullarà cunfortu cù i so prudutti o si catapulterà torna à scopi inaccessibili per l'altri cù qualchì truccu intelligente.

samsung-building-FB

Surghjente: coreaherald

U più lettu d'oghje

.